8.8.14

Πολύδωρας: "Σαμαράς και Βενιζέλος οδηγούν τον λαό στα συσσίτια" ...



Ο Βύρωνας Πολύδωρας σε μία απολαυστική συνέντευξη που παραχώρησε στους Δημήτρη Κουνιά και Γιώργο Λυκουρέντζο στα Παραπολιτικά 90,1 μίλησε για όλους και για όλα.
Για τον Γιάννη Στουρνάρα: Για το ακίνητο που...
δεν επιφέρει εισόδημα στον ιδιοκτήτη του πουθενά στο κόσμο δεν επιβάλετε φόρος κατοχής. Ο Γιάννης Στουρνάρας ψευδόταν όταν έλεγε ότι αυτό συμβαίνει σε άλλες χώρες, εκτός αν εννοούσε κάποιες τριτοκοσμικές.  
Για τον ΕΝΦΙΑ: Ο λαός υποφέρει και η λεγόμενη φοροδοτική ικανότητα δεν υπάρχει πλέον. Του έμεινε ένα χωραφάκι που είναι ψυχολογικό καταφύγιο για αυτόν και τώρα πάνε να του το πάρουν. Η κυβέρνηση πρέπει άμεσα να καταργήσει τον φόρο από τα χωράφια και να διαμορφώσει σε άλλη βάση τον ΕΝΦΙΑ σε σπίτια. Να υπολογιστεί πια είναι σήμερα η εμπορική αξία του ακινήτου.
Για τους λόγους που δεν πήγε καλά στις εκλογές: Δεν μπορώ να κάνω κανένα σχόλιο. Υπήρξε επιχείρηση ψυχολογικής βίας στο εκλογικό σώμα και κατατρομοκράτησης. Λέγανε ότι αν με ψηφίσουν θα συμβούν χειρότερα πράγματα στην χώρα και σε εκείνους ξεχωριστά.   Ήταν ήρωες όσοι ψήφισαν το κόμμα μας. Υπήρξε εκβιασμός και μπορώ να σας πω ότι κάποιοι με ψήφισαν κρυφά. Ήξερα ότι δεν θα περπατούσα σε δρόμο στρωμένο με άνθη. Επιστράτευσαν μέχρι τον Γιώργο Καρατζαφέρη και του έδωσαν τηλεοπτικό βήμα στα ΜΜΕ με τις ώρες προκειμένου να ανακόψουν την πορεία του κόμματος μας.
Για την ανάπτυξη: Όταν ο πολίτης έχει ευρώ στην τσέπη του, έστω και λίγα είναι ανάπτυξη και όχι όταν κάποιοι λίγοι έχουν εκατομμύρια ευρώ στο εξωτερικό. Αυτός δεν είναι συντελεστής ανάπτυξης. Απαιτώ να δούμε και να μάθουμε ποιοι και πόσα χρήματα έβγαλαν έξω. Υπάρχουν 6.000 οφσορ με ιδιοκτησίες ακινήτων. Γιατί δεν έχουν ελεγχθεί;
Για την κυβέρνηση: Σαμαράς και Βενιζέλος όπου μας βρούνε μας χτυπάνε. Θα μας βάλουν όλους στα συσσίτια. Μας έλεγε ο Αντώνης Σαμαράς με τις ώρες για το πρόγραμμα stage που δεν είναι λύση για το πρόβλημα  της ανεργίας.
Για αν θα επέστρεφε στην Νέα Δημοκρατία: Υπάρχουν δραματικές πολιτικές εκκρεμότητες. Δεν ξέρω τι θέση έχω στη γνώμη των τώρα ιθυνόντων του κόμματος. Μου στέλνουν χαιρετίσματα και προξενιτάδες. Εγώ όμως είμαι διαγραμμένος και μάλιστα για μία άποψη μου η οποία σήμερα δικαιώνει.
Για την κεντροδεξιά: δεν ξέρω κατά πόσο είναι ορθές οι κινήσεις που γίνονται. Καπηλεύονται πατριωτισμό, μία άκρα δεξιόστροφη κίνηση, ρίχνουν λάδι στην φωτιά του εθνικισμού και με λίγα λόγια είναι ήρωες της ατάκας.
Για τον Κώστα Καραμανλή: Σε καμία περίπτωση δεν θα είμαι εγώ αυτός που θα προκαταλάβει την γνώμη και τις κινήσεις του Κώστα Καραμανλή.
Για την πορεία του στο κόμμα: Θέλω να δω να προχωράει η παράταξη και χωρίς εμένα. Δεν κοιτάω τον εαυτό μου. Άλλωστε εμένα τίποτα δεν μου χαρίστηκε. Δεν είμαι σαν και αυτούς που έχουν πλευρίσει τον Αντώνη Σαμαρά για να αποκτήσουν πολιτική υπόσταση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: