3.7.14

Veni vidi Ποτάμι!...

 Πάμε Ποτάμι;

Εγώ πήγα! Με πλάνταξε το φλερτ της κυρίας Τζάκρη με τον ΣΥΡΙΖΑ κι αποφάσισα να πάω Ποτάμι. Τόσοι άλλοι πήγαν Ποτάμι αναζητώντας το...
νέο σε μια μακρόχρονη πορεία από κόμμα σε κόμμα - ο κ. Μαρκουλάκης, για παράδειγμα, καθώς και ο παλιός μου φίλος ο Αντώνης Καφετζόπουλος σαράντα κόμματα αλλάξαμε σαράντα κύματα μας πήρανε και μας έφεραν στο Ποτάμι! Γιούργια κι είπα να ενθαρρύνω τον Σταύρο: «δεν θα σώσει την Ελλάδα ο Σταύρος», δήλωσε για τον εαυτόν του ο κ. Θεοδωράκης, μη γίνεσαι ηττοπαθής, Σταύρο! μπορεί να τη σώσει ο Στάθης, σου είπα και ήρθα.

«Εμείς δεν πάμε για καρέκλες», με προειδοποίησε ο Επικεφαλής μου (κορώνα μου και στέμμα μου), «πάμε για καλάμια» αντέλεξα περιχαρής -και μην πάει ο νους σας στο κακό, δεν εννοούσα καλάμια ιππασίας, αλλά καλάμια ψαρέματος- σε ποτάμι βρισκόμαστε, να μην πιάσουμε και κάνα ψαράκι; εκτός κι αν δεν είναι πολιτικώς ορθόν να συνδυάζει κανείς το τερπνόν μετά του ωφελίμου- θα ρωτήσω τον Σταύρο και θα σας πω. Διότι και ο Σταύρος με ρώτησε κι εμένα και του είπα. Για όλα τα κρίσιμα θέματα που βασανίζουν τον τόπο, από την ανεργία έως τις αυτοκτονίες και από τις περικοπές μισθών έως τους θανάτους (λόγω περικοπής θεραπειών) των καρκινοπαθών.

Επ’ αυτών, ο Σταύρος μού έθεσε ένα ερωτηματολόγιο από έξι ερωτήσεις, μου ευχήθηκε να μην κοπώ στις απαντήσεις και να αποφανθώ περί το πρακτέον με το αμερικανικό σύστημα που απαντά κανείς στα τεστ και στα γκάλοπ: «μάλλον συμφωνώ», «μάλλον διαφωνώ», «δεν γνωρίζω, δεν απαντώ». Αντιπαρήλθα την αμερικανιά και ενθουσιάστηκα, παφλάζει το ποτάμι, καλπάζει, σκέφθηκα κι άρχισα να απαντώ στα έξι κρίσιμα ερωτήματα: «Να επιτρέπεται να λειτουργήσουν μη κρατικά (sic) πανεπιστήμια από μη κερδοσκοπικούς (sic) οργανισμούς;». Μη κρατικά λέμε μάλλον τα ιδιωτικά, σκέφθηκα· πώς λέμε μη καμπούρη τον ευθυτενή; - αυτό! Αλλά γιατί (ξανασκέφθηκα, με κίνδυνο να λιποθυμήσω απ’ την προσπάθεια) να ανοίξει κάποιος ένα μαγαζί, αν είναι να μη βγάζει φράγκα; Για την ψυχή της μάνας του θα δουλέψει ο εν λόγω μη κερδοσκοπικός οργανισμός;

Δυσκολευόμουν να απαντήσω κι έτσι αντέγραψα απ’ τα άλλα παιδάκια: «Μάλλον συμφωνώ» έγραψε το 92%!!

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο του Στάθη, ΕΔΩ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: