8.7.14

"Θερμό" επεισόδιο Μαρκογιαννάκη-Κωνσταντοπούλου...

«Θερμό» επεισόδιο Μαρκογιαννάκη-ΚωνσταντοπούλουΝέος καυγάς σε υψηλούς τόνους στη Βουλή...
LIVE BINTEO...


Αντιπαράθεση σε υψηλούς τόνους σημειώθηκε και πάλι ανάμεσα στον Χρήστο Μαρκογιαννάκη και τη Ζωή Κωνσταντοπούλου κατά τη συνεδρίαση του πρώτου θερινού τμήματος της Βουλής με αντικείμενο το νομοσχέδιο για τη...
δημιουργία φυλακών υψίστης ασφαλείας.

Ο αντιπρόεδρος της Βουλής ζήτησε να κλείσει το μικρόφωνο της κ. Κωνσταντοπούλου, με το επιχείρημα ότι είχε μιλήσει περισσότερη ώρα από το χρόνο που δικαιούνταν. Αντιδρώντας, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, τον κατηγόρησε ότι είναι έκθετος και «διορίστηκε εισαγγελέας επί χούντας».

«Ακούστε, κυρία Κωνσταντοπούλου. Το πότε έγινα εγώ Εισαγγελεύς, είναι θέμα δικό μου. Αλλά ξέρετε κάτι; Έγινα ό,τι έγινα, γιατί είμαι αυτός που είμαι. Ούτε υιός είμαι ούτε θυγατέρα είμαι», απάντησε ο κ Μαρκογιαννάκης.

«Ντροπή σας! Ντροπή σας! Δώστε μου το λόγο επί προσωπικού είστε άθλιος Πρόεδρος. Ντροπή σας», ανταπάντησε η κ. Κωνσταντοπούλου, ενώ ο κ. Μαρκογιαννάκης επέμεινε να μην της δίνει το λόγο, δίνοντάς τον στον βουλευτή της ΔΗΜΑΡ, Γιάννη Πανούση...
newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: