6.7.14

Τα δάκρυα του Νεϊμάρ...

ΒΙΝΤΕΟ-Το μήνυμα του δακρυσμένου Νεϊμάρ   
ΒΙΝΤΕΟ...
Μήνυμα στον κόσμο έστειλε, με δάκρυα στα μάτια, ο ποδοσφαριστής της Βραζιλίας, Νεϊμάρ, μέσα από...
το νοσοκομείο του Σάο Πάουλο, όπου κάνει θεραπεία -μετά το σοβαρό τραυματισμό που είχε στον αγώνα με την Κολομβία.
Ο διεθνής άσος, που χάνει το υπόλοιπο Μουντιάλ (αναμένεται να είναι εκτός για τρεις μήνες με βάση τα όσα αναφέρουν οι γιατροί), τόνισε πως για τον ίδιο το όνειρο της κορυφής του κόσμου δεν έχει τελειώσει, ζήτησε από τους Βραζιλιάνους να είναι κοντά στην ομάδα στο Μπέλο Οριζόντε στον ημιτελικό με την Γερμανία και ευχαρίστησε άπαντες για την συμπαράστασής τους...
«Είναι μια πολύ δύσκολη στιγμή, δεν έχω λέξεις στο μυαλό μου και στην καρδιά μου. Θέλω να ευχαριστήσω άπαντες για την συμπαράστασή τους και τα μηνύματά τους. Το όνειρο για μένα δεν έχει τελειώσει. Για μένα προσωπικά διεκόπη, αλλά για την ομάδα συνεχίζεται. Ξέρω πως οι συμπαίκτες μου θα κάνουν τα πάντα για να εκπληρώσουν τον όνειρό μου και να γίνουμε πρωταθλητές κόσμου. Αυτή την φορά δεν θα είμαστε απλά στον τελικό, αλλά θα κερδίσουμε το τρόπαιο. Να είστε όλοι κοντά στην ομάδα στον ημιτελικό με την Γερμανία»,ανέφερε χαρακτηριστικά...
Να θυμίσουμε πως ο Νεϊμάρ στον προημιτελικό με την Κολομβία χτύπησε άσχημα σε σπόνδυλο, μετά από μαρκάρισμα από τον Καμίλο Ζουνίγια...

Δεν υπάρχουν σχόλια: