10.7.14

"Παίζονται περίεργα παιχνίδια"...

«Εγώ δεν ήθελα να συναθροιστεί η υπογραφή μου»Ψαριανός: "Εγώ δεν ήθελα να συναθροιστεί η υπογραφή μου"...


«Δεν το ήξερα. Είμαι σε μια πάρα πολύ ωραία κατασκήνωση στον Κάλαμο που έφερα την κόρη μου και με υποδέχθηκαν οι ομαδάρχες λέγοντας "γεια σας, από σήμερα ανεξάρτητος, ε;". Και τους λέω ότι...
δεν έχω κάνει κάτι τέτοιο, αλλά μου είπαν ότι υπάρχει επιστολή Κουβέλη στον πρόεδρο της Βουλής ότι τίθεμαι εκτός κοινοβουλευτικής ομάδας. Είναι σαν τα πραξικοπήματα…» δήλωσε ο Γρηγόρης Ψαριανός στο ραδιοφωνικό σταθμό Βήμα για τη διαγραφή του.

«Δεν με πήρε ούτε ο Αναγνωστάκης, ως γραμματέας της ΚΟ για να μου πει τι έγινε, ούτε ο Κουβέλης, με τον οποίο έχω τόσο στενή σχέση επί 40 χρόνια και να μου πει: "ξέρεις, Γρηγόρη μου, αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί". Κανείς», πρόσθεσε.

Ο κ. Ψαριανός εξαπέλυσε επίθεση κατά του κ. Κουβέλη λέγοντας: «Ό,τι πει ο Ιούλιος Καίσαρ. Ο πρόεδρος του κόμματος… Έτσι δεν είναι; Φιρμάνι δεν είναι; Χρυσόβουλο βυζαντινού αυτοκράτορος... Δεν το περίμενα, όμως. Διότι είχα εξηγήσει γιατί το κάνω και γιατί δεν υπογράφω ούτε την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ, η οποία ήταν να υπογραφεί από τη ΔΗΜΑΡ, αλλά επειδή 5-6 βουλευτές δεν την υπέγραφαν, ο πρόεδρος του κόμματος αποφάσισε να καταθέσει δική της πρόταση η ΔΗΜΑΡ. Αλλά θα συναθροιστεί με των άλλων και εγώ δεν ήθελα να συναθροιστεί η υπογραφή μου με αυτές του ΣΥΡΙΖΑ ή των Ανεξάρτητων Ψεκασμένων και να συμβάλω στα περίεργα παιχνίδια που παίζονται. Το θέμα της ΔΕΗ είναι πολύ σοβαρό ζήτημα»...
newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: