8.7.14

Δεν κάνει πίσω ο Μεϊμαράκης...


Αν συγκεντρωθουν οι 120 υπογραφές, τότε θα ανοίξει η βουλή...
  Νέα επικοινωνία με τους κοινοβουλευτικούς συντάκτες είχε πριν από λίγο, ο πρόεδρος της βουλής, Βαγγέλης Μεϊμαράκης, ο οποίος επανέλαβε την θέση του - άμεσο άνοιγμα της Ολομελείας σε περίπτωση που...
συγκεντρωθούν τελικά οι 120 υπογραφές για το δημοψήφισμα .
"Έχω την άποψη μου ,τη λέω την ξαναλέω και με την διαδρομή που έχω και δεν παίρνω πίσω τίποτα απ´ όσα είπα χθες.  Δεν θεωρώ ότι με άδειασε κανείς ούτε ότι πρέπει να ανασκευάσω κάτι. Άλλωστε εγώ δεν έχω πει ποτέ ότι αν δεν αλλάξει ένα άρθρο δεν ψηφίζω ένα  νομοσχέδιο" είπε με νόημα  και συνέχισε: "Εγώ πιστεύω ότι αν συγκεντρωθούν οι 120 βουλευτές η Βουλή πρέπει να ανοίξει τώρα για να γίνει η συζήτηση και όχι να  σερνόμαστε μέχρι τον Οκτώβριο. Σαν Βαγγέλης σας λέω ότι δεν θέλω να έχω εκκρεμότητες γύρω από τη ΔΕΗ . Πρέπει να κλείσουν όλα τώρα"...

Δεν υπάρχουν σχόλια: