4.6.14

Παππάς: "Ο Γεωργιάδης μου είχε πει προτιμώ ο γιος μου στα 16 του να είναι χρυσαυγίτης παρά ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ..."...

Αδωνις προς Χρήστο Παππά: «Ντροπή σου»Αδωνις: «Ντροπή σου»...
Ένταση προκλήθηκε μεταξύ του Χρήστου Παππά και του υπουργού Υγείας, κατά την διάρκεια της ομιλίας του προφυλακισμένου Χρήστου Παππά, όταν ο βουλευτής Επικρατείας της ΧΑ αναφέρθηκε σε...
στιχομυθία που ισχυρίστηκε πως είχε με τον Άδωνι Γεωργιάδη.

«Ο Γεωργιάδης μου είχε πει "προτιμώ ο γιος μου στα 16 του να είναι χρυσαυγίτης παρά ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ και Αριστερός"», είπε από το βήμα της Βουλής ο κ. Παππάς και συνέχισε υποστηρίζοντας ότι ο κ. Γεωργιάδης του είχε πει: «Εμείς οι δυο πρέπει να τα πούμε. Εσύ είσαι λογικός».

«Και φυσικά δεν τα είπαμε, γι' αυτό είμαι φυλακή», ισχυρίστηκε ο κ. Παππάς.

«Ντροπή σου», είπε εκείνη τη στιγμή από τα υπουργικά έδρανα ο υπουργός Υγείας Αδωνις Γεωργιάδης απευθυνόμενος στον κ. Παππά. Εξ ευωνύμων του κ. Γεωργιάδη καθόταν ο υπουργός Δικαιοσύνης Χαράλαμπος Γεωργιάδης.

«Εσύ να ντρέπεσαι», του απάντησε ο προφυλακισμένος βουλευτής της Χρυσής Αυγής.
protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: