16.4.14

Δεν πάει για Μητροπολίτης, αλλά για πολιτικός, ο Σταύρος...



ΒΙΝΤΕΟ...
Ο Σταύρος Θεοδωράκης μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του Mega και σχολιάζοντας τις δηλώσεις του Νίκου Δήμου για το Άγιο Φως είπε μεταξύ άλλων ότι ο συγγραφέας δεν είναι στέλεχος στο «Ποτάμι» και  τόνισε ότι πρόκειται για έναν διανοούμενο ο οποίος έχει...
κάνει θριάμβους στον τομέα του.

«Θα βγω εγώ και θα πω στον οποιονδήποτε, ο οποίος δηλώνει ότι θα ψηφίσει Ποτάμι και μάλιστα σε έναν άνθρωπο που έχει συγκεκριμένες απόψεις για την ελληνική κοινωνία, και θα του πω “μην μιλάς γι’ αυτό”, “μην μιλάς για το άλλο;”», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Θεοδωράκης.
Αρχικά ο κ. Θεοδωράκης σχολιάζοντας τον σάλο που προκάλεσε το κείμενο του Ν. Δήμου και οι αναφορές του στο Άγιο Φως είπε: «Εχθές το βράδυ είχαμε συντονιστική επιτροπή για 4 ώρες, οι άνθρωποι που αποφασίζουμε για τα πράγματα. Ωστόσο, δεν έχω καμία αντίρρηση να το συζητήσουμε αν θέλετε. Ξέρω το θέμα, αλλά δεν ξέρω αυτή τη διάσταση που έχει πάρει».

Και πρόσθεσε: «Υπάρχει ένας άνθρωπος ο οποίος έχει αυτές τις απόψεις και τις οποίες έχει υποστηρίξει πολύ συχνά στην ελληνική κοινωνία. Είναι άνθρωπος πολυδιαβασμένος τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό. Είναι ένας διανοούμενος. Εχει κάνει θριάμβους σε αυτό το επίπεδο. Αυτός ο άνθρωπος είπε κάποια στιγμή εγώ στηρίζω την προσπάθεια του Θεοδωράκη και «Το Ποτάμι». Πιστεύετε δηλαδή ότι εμείς μετά συζητάμε με τον Δήμου, που δεν είναι υποψήφιος και δεν είναι στέλεχος στο Ποτάμι, τι θα κάνουμε με τη Μάχη του Μαραθώνα, με το Άγιο Φως, με την 25η Μαρτίου και την 28η Οκτωβρίου;»

Ο επικεφαλής του συνδυασμού «Το Ποτάμι», σημείωσε: «Ο ίδιος ο άνθρωπος με την ευθύτητα και την τόλμη που τον διακρίνει το είπε σε ένα κανάλι όταν τον είχαν ρωτήσει ότι “δεν είμαι στέλεχος στο Ποτάμι, έχω προσωπικές απόψεις τις οποίες θα συνεχίσω να έχω”. Θα βγω εγώ και θα πω στον οποιονδήποτε, ο οποίος δηλώνει ότι θα ψηφίσει Ποτάμι και μάλιστα σε έναν άνθρωπο που έχει συγκεκριμένες απόψεις για την ελληνική κοινωνία, και θα του πω “μην μιλάς γι’ αυτό”, “μην μιλάς για το άλλο;”

Πάντως δεν είναι σωστό και δεν ξέρω πως “παίχθηκε” στα κανάλια, και επιτρέψτε μου γιατί δεν θέλω να κάνω τον κριτή των πάντων, αλλά δεν είναι σωστό οι πολιτικοί να παίζουν με το θρησκευτικό συναίσθημα. Είτε προς την μία μεριά, είτε προς την άλλη. Δηλαδή θα πρέπει να σεβόμαστε και να απομακρυνόμαστε από αυτή τη στιγμή».

Στην ερώτηση αν κατά τη γνώμη του έχει κάποιο θέμα με το γεγονός ότι ταξιδεύει το αεροπλάνο για να φέρει το Άγιο Φως ο επικεφαλής του κομματικού σχηματισμού απάντησε: «Δεν πάω για Μητροπολίτης πάω για πολιτικός. Υπάρχουν μερικά πράγματα που είναι της εκκλησίας και μερικά που είναι της Πολιτείας. Εχω μία απόλυτη άποψη. Δεν θα πρέπει να καπηλευόμαστε τη θρησκευτική πίστη. Δηλαδή και τις γονικλησίες κάποιων πολιτικών εμείς δεν θα τις ακολουθήσουμε. Να κάνετε μία ερώτηση στον Τσίπρα, στον Σαμαρά και σε μένα και να σας απαντήσουμε τι θα πρέπει να κάνουμε τη Μεγάλη Εβδομάδα».



real.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: