15.4.14

Εμμονή Μουρούτη με την Κατσίμη...

 Επίθεση εναντίον των υποψηφίων βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, με απαξιωτικούς όρους  για τη Μαριλένα Κατσίμη, έκανε μέσω Facebook ο διευθυντής του γραφείου Τύπου του Πρωθυπουργού, Γιώργος Μουρούτης. Ενώ το ψηφοδέλτιο της ΝΔ στελεχώνεται με...
προσωπικότητες του διαμετρήματος της Νατάσας Ράγιου και της αξιοπιστίας της Μαρίας Σπυράκη, ο Γ. Μουρούτης είδε στο αντίστοιχο του ΣΥΡΙΖΑ “τον άνδρα της Κατσίμη”, “Την βοηθό της Κατσίμη της τ. ΕΡΤ” και “τον ακριβοπληρωμένο εκλεκτό του ΓΑΠ για το Δ.Σ. της ΕΡΤ Κούλογλου”. 
Η Μαριλένα Κατσίμη απαντώντας  με ανάρτηση της στον προσωπικό της λογαρισμό στο Facebook δηλώνει πως θέλει να ευχαριστήσειπολύ τον κύριο Μουρούτη που μου δίνει την ευκαιρία να πω δημόσια ότι είμαι πολύ περήφανη που ο Δημήτρης Χριστόπουλος, υποψήφιος ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, είναι σύζυγός μου με τον οποίο έχουμε τρία παιδιά. “Για μένα αλλά και για τον κύριο Μουρούτη (ανεξήγητο αυτό…) το ότι είναι άντρας μου είναι η πιο σημαντική του ιδιότητα, ωστόσο για κάποιους άλλους, πρώτα-πρώτα για το κόμμα που τον διάλεξε, μάλλον όχι” συμπληρώνει ειρωνικά”. Καταλήγει σημειώνοντας πως ”όσο για την Αλεξάνδρα Χριστακάκη, στην οποία μάλλον αναφέρεται ο κ. Μουρούτης δεν υπήρξε ποτέ βοηθός μου αλλά πολύτιμη συνεργάτιδα και σύμβουλός μου καθώς έχει διανύσει περισσότερα χιλιόμετρα από εμένα στο δημοσιογραφικό στίβο.”

typologies.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: