2.4.14

Άρση ασυλίας για Μπαρμπαρούση, Ζησιμόπουλο και Αλεξόπουλο...

  ... προτείνει η Επιτροπή Δεοντολογίας...
Υπέρ της άρσης ασυλίας των Βουλευτών της Χρυσής Αυγής Κώστα Μπαρμπαρούση και Πολύβιου Ζησιμόπουλου, όπως και του ανεξάρτητου Βουλευτή (πρώην της Χρυσής Αυγής) Χρυσοβαλάντη Αλεξόπουλου, τάσσεται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής.
Με ...
ολιγόλογο υπόμνημα προσήλθε στην Επιτροπή Δεοντολογίας ο Κ. Μπαρμπαρούσης. Στο υπόμνημα ο Κ. Μπαρμπαρούσης αναφέρει: «Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο ορεινό Ξηρόμερο Αιτωλοακαρνανίας, σε μία αγροτοκτηνοτροφική οικογένεια. Από μικρό παιδί διδάχθηκα τις αξίες του λαούς μας. Μοναδικό κίνητρο για να ασχοληθώ με την πολιτική ήταν ο αγνός πατριωτισμός. Ούτε εγώ ούτε το κόμμα στο οποίο ανήκω έχουμε διακηρύξει κάτι παράνομο. Έχω ήσυχη την συνείδησή μου και μπορώ να σας κοιτάω στα μάτια, δεν ξέρω αν οι πολιτικοί μου αντίπαλοι μπορούν να κάνουν το ίδιο. Πάντοτε τιμούσα και θα τιμώ τους νόμου και τους θεσμούς της Πατρίδος μου».
avgi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: