14.2.14

Μετά τη γελοιότητα δίωξης κατά της Π.Χριστουδουλίδου...


...ρεζιλεύονται με διαψεύσεις...
Από χθές το βράδυ κι αφού ξεσηκώθηκαν και οι πέτρες για τη δίωξη της Πόπης Χριστοδουλίδου για παραβίαση "στρατιωτικών" μυστικών, τα αόρατα και ορατά κέντρα επιχειρούν να θάψουν την υπόθεση. Βγήκε, λέει, ανακοίνωση από...
την εισαγγελεία πως δεν έγινε δίωξη και η έρευνα συνεχίζεται... Ανακοίνωση που δημοσιοποίησαν όλα τα ΜΜΕ, σε αντίθεση με την είδηση της δίωξης της μαχητικής δημοσιογράφου στο peiratiko reportaz.
Η Πόπη Χριστοδουλίδου την οποία κουβάλησαν άρον-άρον στην κρατική ασφάλεια χθές για να καταθέσει-απολογηθεί για τις κατηγορίες "της μετάδοσης στρατιωτικών μυστικών και μυστικών πληροφοριών στρατιωτικής σημασίας ( άρθρα 143 και 144 Σ.Π.Κ.)", επειδή ανήρτησε ένα Φύλλο της Κυβέρνησης (!) στο site, παρενέβη με δήλωση της. Αποκαλύπτει πως ήταν δίωξη.

Σήμερα εκδόθηκε και η ανακοίνωση των δικηγόρων της δημοσιογράφου.

ΔΗΛΩΣΗ ΠΟΠΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΟΥ
ΠΡΟΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ επειδή η εισαγγελία Αθηνών εξέδωσε ανακοίνωση πως δεν μου ασκήθηκε δίωξη.

Μου άσκησαν δίωξη. Μου απαγγέλθηκαν κατηγορίες ενώπιον τριών δικηγόρων. Έδωσα κανονικά απολογία επι της κατηγορίας, με νομκά κι άλλα επιχειρήματα, αρνήθηκα τις κατηγορίες, απέδειξαν οι δικηγόροι πως είναι αβάσιμες οι κατηγορίες και πως η προδικασία είναι παντελώς παράνομη. Και στο τέλος κράτησα επιφύλαξη για άσκηση παντός νόμιμου δικαιώματός μου κατά αυτών που με διέσυραν ως "κατάσκοπο".
Υπέγραψα κανονικά εγώ και ο αστυνομικός της κρατικής ασφάλειας και αιτήθηκα, όπως δικαιούμαι ως κατηγορούμενη, επιτόπου αντιγράφων.
Πήρα το αντίγραφο της δικογραφίας. Το έχει ο Παναγιώτης Σαπουντζάκης ο δικηγόρος μου. Με ανακοίνωση των δικηγόρων θα διαωεύσουμε την εισαγγελέα κ. Φάκου, θα δώσει ο δικηγόρος μου αν χρειαστεί, στη δημοσιότητα όλη τη δικογραφία και φυσικά την απολογία μου.
Αν θέλουν να κάνουν πίσω να γνωρίζουν πως ο διασυρμός μου θα έχει και συνέπειες...

Ανακοίνωση δικηγόρων

Η δημοσιογράφος Πόπη Χριστοδουλίδου κλήθηκε το πρωί της 12-2-2014 από την Διεύθυνση Κρατικής Ασφάλειας να προσέλθει στο κτήριο της Λ. Αλεξάνδρας για να καταθέσει σε διαταχθείσα από τον κ. Εισαγγελέα κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση αναφορικά με τα προβλεπόμενα από τον Στρατιωτικό Ποινικό Κώδικα αδικήματα της μετάδοσης στρατιωτικών μυστικών και μυστικών πληροφοριών στρατιωτικής σημασίας ( άρθρα 143 και 144 Σ.Π.Κ. ) . Προσήλθε περί ώρα 14.00 . Τελικά την 16.10 ώρα απολογήθηκε ως κατηγορούμενη για παράβαση των άρθρων 143 και 144 σε συνδυασμό με το άρθρο 195 του Σ.Π.Κ. και αρνήθηκε την κατηγορία επιφυλαχθείσα για την νομιμότητα της όλης διαδικασίας . Όλα αυτά προκύπτουν από τα στοιχεία της σχηματισθείσας δικογραφίας .

Αθήνα 14-2-2014

Οι παραστάντες συνήγοροι υπεράσπισης της κατηγορουμένης

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΑΠΟΥΝΤΖΑΚΗΣ, τηλ. 6977655058 και 210- 4120121

ΧΡΥΣΑ ΣΑΛΑΒΡΑΚΟΥ τηλ. 2103675422

Δεν υπάρχουν σχόλια: