28.11.13

Μου λείψατε. Eγώ σας έλειψα;...

Σόου Λάκη Γαβαλά, στη ΓΑΔΑ...
To δικό του σόου έδωσε ο Λάκης Γαβαλάς, όταν εμφανίστηκε χθες το πρωί στη ΓΑΔΑ, προκειμένου να παραδοθεί στο τμήμα Οικονομικού Εγκλήματος.

Όπως...
αναφέρει η "Espresso", οι αστυνομικοί είχαν πάρει παραγγελία από τον εισαγγελέα για την προσαγωγή του 61χρονου επιχειρηματία, καθώς βρέθηκε για πολλοστή φορά να οφείλει στο ελληνικό Δημόσιο το ποσό των 712.117,76 ευρώ.
Ο  Γαβαλάς μπήκε στην Αστυνομική Διεύθυνση ευδιάθετος, συνοδευόμενος από τον δικηγόρο του και με διάθεση για χιούμορ, είπε στους αστυνομικούς: «Μου λείψατε και ξαναήρθα να σας δω… Εγώ σας έλειψα;».

Σύμφωνα με το δημοσίευμα μάλιστα, όταν ανέβηκε στα γραφεία του Οικονομικού Εγκλήματος, άρχισε να χαιρετά έναν-έναν τους αστυνομικούς, με τους οποίους είχε γνωριστεί κατά τις προηγούμενες αλλεπάλληλες συλλήψεις του.

Μάλιστα, όταν τον πήγαν στη Σήμανση για νέες φωτογραφίες και αποτυπώματα, ο Λάκης Γαβαλάς ζήτησε με χιούμορ από τους αστυνομικούς που τον συνόδευαν να δώσουν στα γραφεία τους το όνομά του και ζήτησε τις φωτογραφίες που του έβγαλαν: «Ρε παιδιά, εγώ πότε θα το πάρω αυτό το άλμπουμ; Έχω βγάλει πολλές φωτογραφίες εδώ, ίσως μου χρειαστεί στο μέλλον να τις χρησιμοποιήσω για να κάνω καριέρα μοντέλου!».

Δεν υπάρχουν σχόλια: