30.9.13

Τα κλάματα του «σκληρού» Γιώργου Πατέλη...


" Ρε μ….. κοίτα τι μου κάνανε. Παίρνω το Λαγό και δεν μου το σηκώνει. Θα με πετάξουνε έξω, είναι σίγουρο"...
Το πρωτοπαλίκαρο της τοπικής οργάνωσης της Χρυσής Αυγής στη Νίκαια, Γιώργος Πατέλης ξέσπασε... σε κλάματα, όταν είδε το...
κλοιό να σφίγγει γύρω του, λίγο μετά τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα. Ενώ είχε δολοφονηθεί ένας άνθρωπος, αυτός φοβόταν μην τον διώξουν από την Χρυσή Αυγή...

Ειδικά όταν προσπαθούσε να επικοινωνήσει με τον βουλευτή Πειραιά, Γιάννη Λαγό και αυτός δεν απαντούσε στις κλήσεις του, ο άλλοτε πανίσχυρος πυρηνάρχης πανικοβλήθηκε, φοβούμενος ότι θα φορτώσουν όλα πάνω του και θα τον απομονώσουν.

Με λυγμούς καλούσε άλλα μέλη και εξομολογούνταν ότι είχε καταρρεύσει…

Διαβάστε το διάλογο, του άλλοτε σκληροπυρηνικού που δε δίσταζε να φωτογραφίζεται με όπλα:

Β: Ρε μ….. δεν μπορώ, δεν είμαι καλά (κλαίει)

Α: Όχι ρε μ….., μη σπάσεις και συ ρε μ….., μη σπάσεις εσύ.

Β: Ρε μ….. κοίτα τι μου κάνανε. Παίρνω το Λαγό και δεν μου το σηκώνει. Θα με πετάξουνε έξω, είναι σίγουρο.

Α: Ρε Γιωργάρα μη σπας και συ ρε μ….., κράτα σε παρακαλώ.

Β: Θα με διώξουνε. Δε μπορώ ρε μ….. είμαι πολύ δυστυχισμένος.

Α: Ρε Γιωργάρα και ‘γω το ίδιο θα πάθω. Θα πάω μέσα και έχω και ένα παιδί.

Β: Θα με διώξουνε ρε φίλε, θα με διώξουνε.

Α: Αυτό είναι που σε κόφτει;

Β: Μίλησες;

Α: Δεν έχει έρθει ακόμη. Περιμένω να έρθει…

Σε άλλη κλήση τους σε μέλος της Χρυσής Αυγής ο Πατέλης προσπαθεί να βρει ένα στήριγμα και να μάθει τι λένε τα υπόλοιπα στελέχη γι’ αυτόν.

Α: Πως το βλέπεις εσύ;

Β: Κάπως πιο τέτοιο, πιο καλά, για ΄σενα δηλαδή.

Α: Πιο καλά;

Β: Ναι κάπως, από το τηλέφωνο δεν μπορώ να σου πω.

Α: Άκουσες τίποτα καλό δηλαδή;

Β: Ναι έτσι όπως το έχω συζητήσει, ναι.

Α: Με μεγάλους ή με μικρούς το έχεις συζητήσει;

Β: Εεεε, και τα δύο.

Α: Ότι θα πάνε όλα καλά;

Β: Ναι, ότι δεν είναι έτσι τόσο, κατάλαβες τώρα.

Α: Μμμ Φίλε μακάρι γιατί δεν είμαι, είμαι σε, σε όρια σου λέω να καταρρεύσω, είμαι μπουρδέλο…

matrix24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: