4.6.13

Τι έγραψε στο διαδίκτυο o Τούρκος διαδηλωτής, λίγες ώρες πριν δολοφονηθεί...




Μόλις λίγες ώρες πριν πεσει νεκρός από σφαίρα στο Χατάι της Τουρκίας (τα εγχώρια ΜΜΕ επιμένουν πως...
πυροβολήθηκε από «άγνωστο άτομο») ο 22χρονος διαδηλωτής Αμπντουλάχ Κομέρτ, ανέβασε μήνυμα στο Facebook.
O νεαρός μοιράστηκε τις σκέψεις και τα συναισθήματά του με τους διαδικτυακούς φίλους του!
Διαβάστε το κείμενο του:

«Κοιμήθηκα μόλις 5 ώρες μέσα σε 3 ημέρες. Με ψέκασαν με δακρυγόνα αμέτρητες φορές, ρίσκαρα τον θάνατό μου 3 φορές. Και ξέρετε τι λέει ο κόσμος; Παράτα τα, εσύ θα είσαι που θα σώσεις τη χώρα; Ναι, και αν δεν την σώσουμε εμείς, θα πεθάνουμε όσο το προσπαθούμε. Είμαι τόσο κουρασμένος που έχω πιει 7 ενεργειακά ποτά και 9 παυσίπονα σε 3 μέρες, η φωνή μου έχει κλείσει αλλά θα είμαι ξανά στην πλατεία σήμερα στις 6. Απλά για την επανάσταση».



Δεν υπάρχουν σχόλια: