23.6.13

Οι απορίες της Κατερίνας...



Αναγνώστρια μας, που διατυπώνει μια σειρά από εύλογες απορίες, για τον «θείο Μπένυ».

Οπως...
μας γραφει:

Απο κατι που ακουω στο περιβολι, απο κατι που σκεφτομαι (η που φανταζομαι, αν και η πραγματικοτητα στη συγχρονη πολιτικη ξεπερνα τη φαντασια), εχω μερικες αποριες που πιθανον καποιος κοινος νους (όχι όμως ο δικος μου) θα μπορουσε να λυσει.
(1) Η εξελιξη στην υποθεση της ΕΡΤ ηταν τυχαιο φυτιλι κρισης η καλα μελετημενο σχεδιο για να βγαλει τον Κουβελη και τα Κουβελακια από την κυβερνηση;
(2) Ο Βενιζελος (η Μπενυ) ηταν στ’ αληθεια συνοδοιπορος του Κουβελη, η απλως με εκεινες τις κατ’ ιδιαν συναντησεις και την απολυτη συμφωνια σε ο,τι ελεγε η ΔΗΜΑΡ, τον εσπρωχνε σε λαθος αποφασεις και στην εξοδο κινδυνου;
(3) Ο Μπενυ είναι ενας διαγνωσμενα βουλιμικος αμετροεπης (σε λογο και εργα) πολιτικος, με καθαρα εαυτουλιστικα χαρακτηριστικα. Η δηθεν ηρωϊκη του στηριξη στη χωρα, το εθνικο συμφερον και την ευθραυστη οικονομια, μηπως είναι στην πραγματικοτητα η ενοχικη αποπειρα του να διαλυσει τελειως το ΠΑΣΟΚ αφου πρωτα εχει αναδειχτει ο ιδιος ως Σωτηρας;
(4) Ο Μπενυ δεν χαριζει σε κανενα, δουλευει παντα με barter. Εδωσε στον Σαμαρα στηριξη απλως για να παρει. Κι αναμεσα σ’ αυτά που θελει ο Μπενυ, per mare, per terram είναι το ΥπΕξ. Κανενα άλλο υπουργειο. «Γιατι θειε Μπενυ θελεις τοσο απροκαλυπτα το ΥπΕξ;» (ρωταω εγω).
(5) «Διοτι, ανεψια μου» (απαντα ο Μπενυ) «είναι το μονο υπουργειο με μυστικα κονδυλια, το μονο που δεν εχει ηλεκτρικες καρεκλες και, κυριως, το μονο που θα εχει την επιβλεψη και κατανομη των κονδυλιων του ΕΣΠΑ που ερχονται, για την προεδρια της χωρας στην Ευρωπη, το 2014.»
(6) Επειδη ο Μπενυ απαντησε στην απορια μου με λιγα λογια (το άλλο με τον Τοτο το ξερετε;) αναρωτιεμαι μηπως ο Σαμαρας δινει περισσοτερα από οσα παιρνει και, κυριως, μηπως ο Μπενυ με καθαρα υπουλα κινητρα, δεν είναι Σωτηρας αλλα βραδυφλεγης βομβα στα θεμελια της Νεας Ελλαδας.
(7) Τελευταια μου απορια: Αν εισασταν Σαμαρας, θα εμπιστευοσαστε ποτε μυστικα κονδυλια και τριαντα εκατομμυρια ευρωπαϊκου μετρητου στον ανθρωπο που ειχε και εχασε τη λιστα Λανγκαρντ;


Εχω και άλλες αποριες αυτόν τον καιρο της καθολικης αποριας (με οποια εννοια και αν παρετε τη λεξη) που θα μου επιτρεψετε να τις εκφρασω αφελως, στο κοντινο μελλον. Αν υποτεθει ότι κατι τετοιο υπαρχει.

Φιλικα

ΚΑΤΕΡΙΝΑ Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια: