18.6.13

Λαγκάρντ προς Σαρκοζί: Χρησιμοποίησέ με όπως θες...


Σε έχω ανάγκη...
Αμηχανία προκαλεί το γράμμα «υποταγής» της Κριστίν Λαγκάρντ προς τον πρώην πρόεδρο της Γαλλίας, Νικολά Σαρκοζί, το οποίο δημοσίευσε χθες η εφημερίδα Le Monde και έχει γίνει ...
«ανάρπαστο» στο διαδίκτυο, καθώς αποκαλύπτει την ευάλωτη πλευρά της ισχυρής κυρίας του ΔΝΤ, κινούμενο μεταξύ τυφλής πολιτικής αφοσίωσης και ενός είδους…ερωτικής εξομολόγησης.

Λαγκάρντ προς Σαρκοζί: Χρησιμοποίησέ με όπως θες, σε έχω ανάγκη

Η επιστολή αποκαλύφθηκε στις 20 Μαρτίου, κατά την έρευνα των αρχών στο σπίτι της Κριστίν Λαγκάρντ, στα πλαίσια του οικονομικού σκανδάλου Ταπί. Η επιστολή είναι χειρόγραφη, χωρίς ημερομηνία, αλλά το πιθανότερο είναι ότι συντάχθηκε την εποχή που η Λαγκάρντ ήταν υπουργός Οικονομικών της Γαλλίας και ο Σαρκοζί, πρόεδρος της χώρας.

Το περιεχόμενό της επιστολής, είναι το ακόλουθο:

«Αγαπητέ Νικολά, πολύ σύντομα και με σεβασμό (σου αναφέρω)

1.Είμαι στο πλευρό σου για να υπηρετήσω εσένα και τα σχέδιά σου για την Γαλλία

2.Έκανα το καλύτερο που μπορούσα και κάποιες φορές μπορεί να απέτυχα. Σου ζητώ συγγνώμη

3.Δεν έχω προσωπικές πολιτικές φιλοδοξίες και δεν έχω την επιθυμία να γίνω μια φιλόδοξη δουλοπρεπής όπως πολλοί από αυτούς που σε περιτριγυρίζουν, των οποίων η αφοσίωση συχνά είναι πρόσφατη και μικρή σε διάρκεια

4.Χρησιμοποίησέ με για όσο χρόνο σε βολεύει και εξυπηρετεί την δράση σου και το »casting» σου

5.Αν με χρησιμοποιήσεις, σε έχω ανάγκη για καθοδήγηση και υποστήριξη: χωρίς καθοδήγηση κινδυνεύω να είμαι αναποτελεσματική, χωρίς υποστήριξη κινδυνεύω να μην είμαι αρκετά αξιόπιστη.

Με τεράστιο θαυμασμό
Κριστίν Λ.


ethnos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: