11.3.13

«Εχω πάρει την απόφαση να διεκδικήσω το αξίωμα του δημάρχου»...

Ο Νικήτας Κακλαμάνης μιλώντας στον realfm 97,8 και την Κάτια Μακρή και απαντώντας στο ερώτημα αν φλερτάρει ξανά με τη δημαρχία της Αθήνας τόνισε: «Οπως είδατε έμεινα τέσσερα χρόνια δήμαρχος και... δεν χρησιμοποίησα τον θώκο τον δημαρχιακό για κάτι άλλο. Οι Αθηναίοι επέλεξαν έναν άλλον δήμαρχο. Εγώ παραμένω ενεργός, είμαι παρών στα δημοτικά συμβούλια, παρών στα δρώμενα της Αθήνας, πρώτον γιατί θέλω να τιμήσω το 48,5% των συμπολιτών μου που με τίμησε και δεύτερον γιατί η Αθήνα ήταν, είναι και θα εξακολουθήσει να είναι σε υψηλή θέση σε ότι αφορά τις προτεραιότητες μου.

Και πρόσθεσε: «Καταρχήν σας λέω ότι ναι έχω πάρει την απόφαση να διεκδικήσω το πολύ τιμητικό αξίωμα του δημάρχου της πόλεώς μου, σας λέω επίσης ότι πιστεύω ακράδαντα ότι η εποχή των στενά κομματικών δημάρχων έχει ξεπεραστεί, γι΄αυτό και είπα ότι θα προσπαθήσω να φτιάξω το όσο το δυνατόν ανεξάρτητο ψηφοδέλτιο, με ανθρώπους που θα είναι και από άλλους χώρους και θα έχουμε ένα μονάχα κοινό χαρακτηριστικό ότι αγαπάμε την πόλη μας και θέλουμε να τη βοηθήσουμε γι’ αυτό το σκοπό έχω αρχίσει και δουλεύω, αλλά είναι νωρίς για να ανακοινώσω επισήμως την τελική μου απόφαση».

real.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: