8.1.13

Ειμαι φτωχός κι άνεργος...


Oι ξαδέλφες μου είναι πλούσιες. Εγώ ένα υποθηκευμένο στις τράπεζες εξoχικό έχω. 
Δεν έχω καταθέσεις και δεν έχω δουλειά...
Το μελό το άφησε στο τέλος, όταν η Στάη τον ρώτησε αν τα χρήματα που είχαν βγάλει έξω οι ξαδελφες του ήταν φορολογημένα και νόμιμα. 
Νομίζω, ειπε, "θα φανεί" (δεν είναι σιγουρος?).
Και... ευκαιρίας δοθείσης, είπε οτι δεν έχει την οικονομική επιφάνεια που έχουν οι ξαδέλφες του.
"Ενα εξoχικό έχω, που το φτιαξα πριν δέκα χρόνια, κυρία Στάη. Κι αυτό είναι υποθηκευμένο στις τράπεζες. Δεν έχω καταθέσεις. Δεν έχω δουλειά".
Δεν παρέλειψε βεβαίως να πει πως "όχι να πάω φυλακή , για να μη πέσει η κυβέρνηση". Και πως θα ζητήσει τη συνδρομή της Διωξης του Ηλεκτρονικού Εγκληματος.
Πάντως:
- Αφησε σκοτεινό και αδιευκρίνιστο , ένα κατεξοχήν κρισιμο σημείο: πως χάθηκε το cd μεσα από τα χέρια του.
-Δεν ήταν πειστικος, όταν απαντούσε σταθερά "οχι", στις απανωτές ερωτησεις της Στάη, για το αν γνωριζε ότι στη λίστα ήταν τα ονόματα των συγγενών του.
- Η αποστολή με δόσεις της λίστας στο ΣΔΟΕ ήταν επίσης αψυχολόγητη κι αδικαιολόγητη. Κι ούτε επ' αυτού είχε κάποια πειστική απάντηση να δώσει.
Παρά το μελό του φινάλε, μάλλον ζημιωμένος βγηκε από αυτή τη συνέντευξη...

Δεν υπάρχουν σχόλια: