9.1.13

Μπάρκας και Βούλτεψη έπιασαν καβγά για τα στασίδια...


Ένας ακόμη «πολιτισμένος» διάλογος...
Έλαβε χώρα το βράδυ της περασμένης Δευτέρας στην Ολομέλεια της Βουλής, όταν η συζήτηση… ξέφυγε λίγο από το αντικείμενο της που... ήταν οι συνθήκες απόλυτης εκμετάλλευσης στα προγράμματα κοινωφελούς που διαχειρίζονται οι ΜΚΟ.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΠΑΡΚΑΣ: Κυρία Βούλτεψη, επειδή έχετε πιάσει στασίδι στα πρωινάδικα, να μην εγκαλείτε το ΣΥΡΙΖΑ για περιορισμούς. Να ψαχτείτε μέσα στην παράταξή σας. Επειδή έκανα αυτό το λάθος σήμερα να κοιτάξω τι λέγατε προ εξαμήνου και εφταμήνου και πριν από κανένα χρόνο για το μνημόνιο και τώρα μου έχετε γίνει αυτή η οποία όχι απλά υπερασπίζεται το μνημόνιο, αλλά σαν να το γράψατε το μνημόνιο…

ΣΟΦΙΑ ΒΟΥΛΤΕΨΗ: Τι μου λέτε; Αυτό δεν είναι επιχείρημα.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΠΑΡΚΑΣ: Να μην πιάνετε στο στόμα σας το Συνασπισμό Ριζοσπαστικής Αριστεράς, κυρία Βούλτεψη.

Εμείς, κυρία Βούλτεψη, αγωνιζόμαστε για τους εργαζόμενους. Εσείς αγωνίζεστε για το κεφάλαιο, αγωνίζεστε για τα ιδιωτικά σχολεία, για τους πλούσιους για τους επιχειρηματίες. Εμείς αγωνιζόμαστε για τον απλό Έλληνα.

ΣΟΦΙΑ ΒΟΥΛΤΕΨΗ: Εσείς; Λογοκρισία θα κάνεις; Ό,τι θέλω θα λέω.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΠΑΡΚΑΣ: Καμία λογοκρισία. Σας μιλάω στον πληθυντικό, θα μου μιλάτε στον πληθυντικό.

Εγώ δεν σας διέκοψα καθόλου. Επειδή σας έχω δει να πιάνετε στασίδι και η μόνη σας έννοια είναι να κατηγορείτε…

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Λεωνίδας Γρηγοράκος): Σας παρακαλώ. Κυρία Βούλτεψη, θα πάρετε επί προσωπικού το λόγο.

ΣΟΦΙΑ ΒΟΥΛΤΕΨΗ: Χωρίς Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ είναι τα στασίδια;

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Λεωνίδας Γρηγοράκος): Σας παρακαλώ συνεχίστε, κύριε Μπάρκα.

ΣΟΦΙΑ ΒΟΥΛΤΕΨΗ: Μόνη μου πάω; Δεν είναι Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ; Δεν είναι ο κ. Στρατούλης;

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Λεωνίδας Γρηγοράκος): Θα πάρετε το λόγο επί προσωπικού.

ΣΟΦΙΑ ΒΟΥΛΤΕΨΗ: Θα μιλήσω επί προσωπικού;

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Λεωνίδας Γρηγοράκος): Ναι, βεβαίως, αφήστε τον κ. Μπάρκα.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΠΑΡΚΑΣ: Θα σας παρακαλούσα, κυρία Βούλτεψη, να προσέχετε αυτά που λέτε και να απαντάτε πάνω στα ουσιώδη, σε αυτά που σας ρωτάμε. Εάν δεν ξέρετε, μην το κάνετε. Να απαντάτε για τις μη κυβερνητικές οργανώσεις, να απαντάτε για την κοινωφελή εργασία, να απαντάτε για το ενάμισι εκατομμύριο ανέργων.

ΣΟΦΙΑ ΒΟΥΛΤΕΨΗ: Κύριε Πρόεδρε, ο συνάδελφος ανάλωσε όλη του την ομιλία για να σχολιάσει αυτό που λέω εγώ και για να μου πει τι να λέω. Όταν μιλάτε για στασίδι, τι εννοείτε; Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ δεν πηγαίνουν στην τηλεόραση; Είστε κομμένοι από την τηλεόραση; Δεν υπάρχει παράθυρο, τραπέζι χωρίς Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και χωρίς στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ. Τι είναι αυτά που λέτε τώρα;

πηγη matrix24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: