29.1.13

Πάγκαλος: Σε απόλυτη σύγχυση ο Τσίπρας...

Τη συνέντευξη του προέδρου της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Τσίπρα στη ΝΕΤ σχολίασε ο Θεόδωρος Πάγκαλος.

«Είμαι υπέρ όλων των θετικών μετεξελίξεων. Και επειδή δεν είμαι συντηρητικός άνθρωπος, θεωρώ ότι έχει δικαίωμα κάποιος να αλλάζει στη ζωή του. Να αλλάζει πεποιθήσεις. Εγώ υπήρξα στην νεότητά μου κομμουνιστής. Έπαψα να είμαι κομμουνιστής, προσχώρησα στη σοσιαλδημοκρατία. Η σοσιαλδημοκρατία κάπου αναζητά τα όρια της στην Ελλάδα. Θέλω να μείνω ζωντανός και επομένως θέλω να αναγνωρίζω στο εαυτό μου και να αναγνωρίζω και στους άλλους το δικαίωμα να μετατρέπουν τις ιδέες τους στο βαθμό που τα πράγματα εξελίσσονται», είπε ο πρώην αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, μιλώντας στον Βήμα fm.

Και πρόσθεσε: «Θα χαιρετούσα λοιπόν μια εξέλιξη του κ. Τσίπρα, αν ήταν σαφής και αν βεβαίως ήταν μια πολιτική για το εσωτερικό του κόμματος του και για την κοινή γνώμη. Εδώ, όμως, βλέπω όχι απλώς μια προσπάθεια δημοσίων σχέσεων και εντυπωσιασμού, αλλά μια απόλυτη σύγχυση. Όταν πήγε στην κυρία Μέρκελ, θεώρησα ότι ο κ. Τσίπρας, επιτέλους – όταν είπε μάλιστα και το μεγαλειώδες “το ευρώ είναι το εθνικό μας νόμισμα” – άλλαξε άποψη και θεωρούσα ότι στράφηκε προς την Ευρώπη».

«Βλέπω, όμως, τελικά ότι ο κ. Τσίπρας δεν είχε στραφεί προς την Ευρώπη. Είχε στραφεί προς το ΔΝΤ, διότι πλέον μας προτείνει ως λύση του προβλήματος μας τη σύγκρουση μεταξύ Μέρκελ και ΔΝΤ, όπου προφανώς αυτός έχει συνταχθεί με το ΔΝΤ. Βρίσκομαι στο κόσμο του παραλόγου. Δεν είναι δυνατόν να τον ακολουθήσω και αναρωτιέμαι πώς όλες αυτές οι δυνάμεις που συνασπίζονται μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ τον ακολουθούν. Τι ακολουθούν, δηλαδή; Μια πολιτική ανάπτυξης μετώπου ΔΝΤ, το οποίο θα σώσει την Ελλάδα;», τόνισε χαρακτηριστικά.

ΒΗΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: