24.12.12

O παρουσιαστής του Alter που έγινε χορευτής [εικόνες+βίντεο]...


...σε γκέι κλαμπ...
Χορευτής σε γκέι κλάμπ στο Μεταξουργείο αναγκάστηκε να γίνει ο παρουσιαστής του Alter, μετά το κλείσιμο του καναλιού.

«Με το που έκλεισε το Alter όλοι βρεθήκαμε σε ένα καθεστώς ομηρίας. Άνοιξα την ατζέντα μου και... ξεκίνησα να χτυπάω πόρτες για να βρω δουλειά. Η απάντησή τους ήταν ότι θα πρέπει να κάνω υπομονή και ότι τώρα με την κρίση δεν κάνουν προσλήψεις, ότι τα πράγματα είναι δύσκολα». Αυτό δήλωσε στην εφημερίδα "News" o Θοδωρής Σταθόπουλος, γνωστός από την εκπομπή LifeStyle που συμπαρουσιάζε το 2009 μαζί με τη Νίκη Κάρτσωνα και τον Παναγιώτη Τάτση.



Προσθέτοντας -όσον αφορά το πως ξεκίνησε να δουλεύει ως χορευτής στο Apartment Athens Club (σ.σ. Το οποιό το αθηνόραμα το χαρακτηρίζει ως «Open minded gay club με έντονα θεατρικά και performance στοιχεία αλλά και άκρως χορευτικές μουσικές») «Ξεκίνησα ως σερβιτόρος στο cafe ενός φίλου, κυρίως για να έχω ένα εισόδημα αλλά και μια ασχολία, να μην είμαι κλεισμένος μέσα στο σπίτι και τρελαθώ. Σε αυτό τον χώρο διοργάνωναν και κάποια πάρτυ. Έτσι στην προσπάθειά τους να βρουν έναν χορευτή μου λένε μια μέρα "γιατί δεν χορεύεις εσύ, αφού έχει και τα προσόντα;". Για μια στιγμή αναρωτήθηκα τι θα πουν! Ότι από δημοσιογράφος έγινα χορευτής κλπ, αλλά γρήγορα αυτή η σκέψη εξαφανίστηκε! Η βασική μου δουλειά φυσικά και δεν είναι ο χορός. Διοργανώνω όλα τα events και τρέχω όλα τα projects που γίνονται εδώ».



iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: