16.12.12

Εδώ Στρατούλης, με σκοτώνει η Χρυσή Αυγή...


Κλωτσιές και μπουνιές στον περίβολο του Ολυμπιακού Σταδίου...

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Στρατούλης μίλησε στη Μίνα Καραμήτρου, έξω από το ΟΑΚΑ.
"Ήταν τρία άτομα ηλικίας 30-35 ετών. Αν τα ξαναδώ, θα τα αναγνωρίσω σίγουρα" , είπε στη δημοσιογράφο του MEGA και...

περιέγραψε το περιστατικό ως εξής:
Είχα πάει με το γιο μου να δω το ματς ΑΕΚ-Ατρόμητος. Στο ημίχρονο βγήκα στον περίβολο να περπατήσω. Ο γιος μου είχε μείνει μέσα.
Με πλησίασαν τρία άτομα και μου φώναξαν "Στρατούλη, είμαστε της Χρυσής Αυγής, θα σε σκοτώσουμε" . Άρχισαν να με χτυπούν με κλωτσιές στα πόδια και γροθιές στο πρόσωπο και το κεφάλι. Εγώ, έβαλα τις φωνές. "Είμαι ο Στρατούλης, με σκοτώνει η Χρυσή Αυγή" . Με άκουσαν κάποιοι και ήρθαν να με βοηθήσουν.

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ υποβάλλεται σε εξετάσεις στο Γενικό Κρατικό...

Δεν υπάρχουν σχόλια: