7.12.12

Βόμβα - Γιαννακόπουλου: Αποχωρώ από τον Παναθηναϊκό!...


"Στα 38 μου έχω πολλές δυνάμεις και μπορώ να δεχτώ τα πάντα, αλλά όχι την προδοσία από το ίδιο μου το αίμα"...
Με μία δήλωση – «βόμβα» ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος ανακοίνωσε ότι αποχωρεί από την προεδρεία του μπασκετικού Παναθηναϊκού.

Ο Έλληνας επιχειρηματίας κατηγόρησε τον θείο του, Θανάση Γιαννακόπουλο ότι... του απέκρυψε τα μεγάλα χρέη της ΚΑΕ, τα οποία δεν έχει τη δυνατότητα να καλύψει!

«Από το 1987 η οικογένειά μου έχει το μπάσκετ του Παναθηναϊκού. Μέχρι το 2002 τη διαχείριση είχε ο Παύλος Γιαννακόπουλος και στη συνέχεια την παρέλαβε ο Θανάσης Γιαννακόπουλος.

Τα τελευταία δύο χρόνια ψάξαμε να βρούμε κάποιους αγοραστές, αυτό δεν κατέστη εφικτό και μέσα σε μια πολύ δύσκολη συγκυρία αποφάσισα να βγω μπροστά και να κρατήσω τον σύλλογο όσο πιο ψηλά γίνεται.

Όταν ζήτησα να πάρω τα οικονομικά στοιχεία στα χέρια μου, με κοροϊδέψανε οικτρά. Το καλοκαίρι που ανέλαβα είχα μία πολύ διαφορετική εικόνα και σήμερα πήρα την πραγματική εικόνα», τόνισε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος και πέρασε στην επίθεση κατά του θείου του:

«Ο κ. Ομπράντοβιτς έφυγε γιατί ο κ. Θανάσης Γιαννακόπουλος του χρωστούσε πάρα πολλούς μισθούς. Το ίδιο και αρκετοί παίκτες. Λυπάμαι, αλλά δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να καλύψω τις τρύπες που άφησαν. Πολλοί μου έχουν κάνει ανελέητο πόλεμο και δεν έχω ανοίξει το στόμα μου. Στα 38 μου έχω πολλές δυνάμεις και μπορώ να δεχτώ τα πάντα, αλλά όχι την προδοσία από το ίδιο μου το αίμα», πρόσθεσε, για να καταλήξει με δάκρυα στα μάτια και σπασμένη φωνή:

«Λυπάμαι, δεν μπορώ να συνεχίσω στον Παναθηναϊκό, όσο κι αν το θέλω. Οι μετοχές είναι στη διάθεση οποιουδήποτε. Αν θέλει οποιοσδήποτε είμαι έτοιμος να του τις παραχωρήσω δωρεάν. Αν δεν βρεθεί κάποιος άλλος, θα τις επιστρέψω στον Ερασιτέχνη, όπου και ανήκουν».

woop.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: