9.12.12

«Έχω καταστραφεί ψυχικά από έρωτα»...

Για τον έρωτα, τη δουλειά και τους άντρες που έχει συναντήσει στη ζωή της μιλάει σε συνέντευξή της η Άννα Βίσση ενώ δεν διστάζει να παραδεχτεί πως έχει καταστραφεί από έναν έρωτα.

«Ναι, έχω καταστραφεί ψυχικά. Έχω... νιώσει έως και θλίψη για πολύ καιρό». Ερωτηθείσα μάλιστα για το αν έχει θυσιάσει πράγματα για τους συντρόφους της, απαντά: «Έχω θυσιάσει πολλά πράγματα για τους άντρες. Έχω παραμελήσει οικογένεια και δουλειά. Έχω κάνει λάθη. Ο έρωτας είναι καταστροφή που έρχεται μια μέρα και στα τινάζει όλα στον αέρα».

Στην ερώτηση γιατί δεν παντρεύτηκε και γιατί δεν έκανε άλλο ένα παιδί η Άννα Βίσση δηλώνει στο Πρώτο Θέμα: «Αν ήταν να κάνω παιδί θα το έκανα τότε. Μετά έχασα την επαφή με την έννοια της τεκνοποίησης γιατί αφοσιώθηκα στη δουλειά μου. Όσον αφορά στον γάμο, δεν μου είναι εύκολο να συμβιώνω και δεν πιστεύω στην απόλυτη συμβίωση. Πιστεύω στη μερική συμβίωση. Να είμαστε μαζί και παράλληλα να έχουμε τον χώρο μας και το χρόνο μας ξεχωριστά».

Όσο για το αν της λείπει ένας σύντροφος… «Μου λείπει, αλλά θέλω να είναι σημαντικός. Νιώθω ότι προετοιμάζομαι για κάτι γλυκό και ωραίο που θα μου συμβεί σύντομα».

Η Άννα Βίσση μίλησε και για το ατύχημα στο κέντρο όπου εμφανίζεται λέγοντας ότι οφειλόταν σε ανθρώπινο λάθος καθώς δεν τσέκαραν αν είχε κατέβει τα σκαλιά ενώ εξομολογείται πως φοβήθηκε για τη ζωή της.

Δεν υπάρχουν σχόλια: