7.12.12

Αγάπη μου, δεν είναι αυτό που νομίζεις...


Η Ρούλα γουστάρει Στουρνάρα...

Να σε πιάνει σύγκρυο δηλαδή. Να μη θέλεις να δεις ποτέ ξανά κεφαλή χελώνας.
Αλλά, η κυρία Γεωργακοπούλου το λέει χαριτωμένα. Μ' ένα έξυπνο κείμενο:

Σχεδόν πορνό μού φαίνονται τα όσα γίνονται αυτές τις μέρες στο ΠΑΣΟΚ. Γραμματείες, Γραμματείς, Ιδρύματα, ΚΟΕΣ, ΚΟ, διαγραφέντες, επανακάμψαντες, κομματικά ζόμπι απ' τα παλιά και στην τούρλα της...

προσυνεδριακής γραφειοκρατείας να τος - να τος κι ο Σκανδαλίδης στον ρόλο του «Πρωτάρη» με τα σπυράκια και τα κοντά παντελόνια του. Στον Θεό σας, αγαπητή κυρία Ρόμπινσον. Τι τους κοιτάτε και δεν ρολάρετε προς τα κάτω τις κάλτσες σας να ξεμπουκώσει κάπως η δημοσκοπική κατάσταση; Τι χρειάζεται αλήθεια ο τόσος οργανωτικός αρχοντοχωριατισμός και ποιος θα κάτσει μετά να πληρωθεί με πληθωριστικό χρήμα που κόβεται αυτή την ώρα στην Ιπποκράτους; Αν ρωτάτε για μένα, αισθάνομαι εντελώς απρόθυμη να βάλω το κουφάρι μου στη συγκεκριμένη λοταρία. Κι αν σπάσει ο διάλος το ποδάρι του και με κερδίσει κάνας λιγούρης ή κάνας πέφτουλας;
Από το να μου πει ο Βενιζέλος στ' αυτί κι ο διάκος στο κεφάλι, χίλιες φορές καλύτερα να παραδοθώ αυτοβούλως στον άχαρο λόγο του Γιάννη Στουρνάρα. Ετσι όπως τον κόβω, δεν μου μοιάζει καθόλου με τον τύπο του «πολιτικού κορτάκια», αυτόν με τον οποίον ανεπιτυχώς νταραβερίστηκα όσα χρόνια έχω το δικαίωμα τού εκλέγειν. Βρε, δεν πάει να σκούζει από το κλουβί του το γλυκό πουλί της νιότης και η Αλεξάνδρα ντε Λάγκο από το βάθος του πενιουάρ της; Ειδικά για την πολιτική κλιμακτήριο που διανύω, δεν θέλω μαγεία, θέλω ρεαλισμό. Τελεσίδικο.


Ρούλα Γεωργακοπούλου (Νέα)

Δεν υπάρχουν σχόλια: