7.11.12

Το ξέσπασμα της κόρης του Μαλέλη...



"Ήταν γύρω στις 5:00 το πρωί όταν ο πατέρας μου αισθάνθηκε έντονη δυσφορία και τον μεταφέραμε στον ‘’Ερυθρό Σταυρό" "...
«Ο πατέρας μου θα βγει δυνατός από την περιπέτειά του» δηλώνει στην Espresso η Δέσποινα Μαλέλη, για τη μάχη που δίνει ο πατέρας της στην εντατική.

Η ίδια περιγράφει στην εφημερίδα τι ακριβώς συνέβη στον... ισχυρό άντρα του Star, Σταμάτη Μαλέλη, ο οποίος τα ξημερώματα της περασμένης Δευτέρας μεταφέρθηκε εσπευσμένα στον «Ερυθρό Σταυρό», όπου οι γιατροί διέγνωσαν πως είχε υποστεί οξύ έμφραγμα του μυοκαρδίου.

«Ήταν γύρω στις 5:00 το πρωί όταν ο πατέρας μου αισθάνθηκε έντονη δυσφορία και τον μεταφέραμε στον ‘’Ερυθρό Σταυρό’’. Εκεί οι γιατροί διαπίστωσαν πως είχε υποστεί οξύ έμφραγμα του μυοκαρδίου και έκριναν απαρίατητη την άμεση εισαγωγή του στην Εντατική».

Η ίδια παραδέχεται πως η κατάσταση είναι πολύ κρίσιμη για την υγεία του: «Τα επόμενα εικοσιτετράωρα είναι αρκετά κρίσιμα, αλλά έχω εμπιστοσύνη στους γιατρούς. Πιστεύω πως θα κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν».

Η Δέσποινα Μαλέλη προσθέτει: «Είναι η πρώτη φορά που ο πατέρας μου ταλαιπωρείται έτσι με την υγεία του. Δεν είχε ποτέ κανένα πρόβλημα με την καρδιά του. Οι γιατροί είναι αισιόδοξοι και πιστεύουν πως όλα θα πάνε καλά».

Τέλος, η μοναχοκόρη του Σταμάτη Μαλέλη του στέλνει το πιο γλυκό της μήνυμα: «Μπαμπά σ' αγαπάω» ενώ παραδέχεται πως του έχει μεγάλη αδυναμία.


newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: