28.9.12

Θέατρο του παραλόγου...



...ή θέατρο της δολιότητας και της αθλιότητας...
«Δεν ξέρω πραγματικά αν ζούμε ένα θέατρο του παραλόγου ή αν ζούμε ένα θέατρο της δολιότητας και της αθλιότητας» ανέφερε η πρώην βουλευτής της ΝΔ, Ελίζα Βόζεμπεργκ, στον REAL FM, με αφορμή τη λίστα του ΣΔΟΕ.
«Δηλώνω ρητά και ... κατηγορηματικά ότι δεν έχω καμιά απολύτως εκκρεμότητα με το ΣΔΟΕ», ενώ τόνισε πως «μια ανώνυμη καταγγελία φέρεται από το 2010. Είναι δυνατόν εγώ να μην έχω λάβει γνώση, κανείς να μην έχει ζητήσει τα βιβλία μου, κανείς να μην έχει ζητήσει τους λογαριασμούς μου; Τα περιουσιακά μου στοιχεία τα οποία απέκτησα από 30 χρόνια μάχιμη, ανεξάρτητη δικηγορία – ποτέ δεν ήμουν διορισμένη, ποτέ δεν είχα δημόσια θέση – είναι όλα κατατεθειμένα στη Βουλή με κάθε λεπτομέρεια, τόσο εμού όσο και του συζύγου μου, που δραστηριοποιείται στην Κύπρο». Πρόσθεσε επίσης ότι «ενώ θα μπορούσα εδώ και χρόνια όποια χρήματα έχω κερδίσει από τη δουλειά μου να τα έχω βγάλει στο εξωτερικό, εγώ τα έχω κατατεθειμένα στην Εθνική τράπεζα της Ελλάδος».

«Κάνω έκκληση να βγει ο επικεφαλής του ΣΔΟΕ, να αναλάβει τις ευθύνες του και να δώσει εξηγήσεις» είπε η Ελίζα Βόζεμπεργκ και σημείωσε ότι «κάνω έκκληση στον υπουργό Δικαιοσύνης κ. Ρουπακιώτη που είναι εγνωσμένης και αδιαμφισβήτητης ευαισθησίας, να βγει δημόσια να τοποθετηθεί σε αυτές τις διαρροές»...

Δεν υπάρχουν σχόλια: