5.9.12

Επιμένει ότι θα καταψηφίσει τα μέτρα ο Οδ. Βουδούρης...


«Εγώ δεν βγαίνω να δηλώσω ότι θα καταψηφίσω κάτι, δεν είμαι εναντίον σε κάτι. Εγώ δηλώνω, με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο, ότι είμαι συνεπής με ... αυτά με τα οποία δεσμευτήκαμε. Λέω ότι υποστηρίζω, με όλες τις δυνάμεις μου, την προγραμματική συμφωνία. Η προγραμματική συμφωνία ρητά προβλέπει ότι δεν θα κάνουμε οριζόντιες περικοπές», δήλωσε ο βουλευτής της ΔΗΜΑΡ, Οδ. Βουδούρης σε ραδιοφωνικό σταθμό, αποσαφηνίζοντας τη στάση του για το πακέτο των μέτρων.

Επέμεινε, ωστόσο, ότι θα καταψηφίσει οριζόντιες περικοπές και πρόσθεσε: «Υπάρχουν αυτά τα 11,5 δισεκατομμύρια, στα 60 έως 70 δισεκατομμύρια της παραοικονομίας, στα 20 δισεκατομμύρια της γραφειοκρατίας, της διαπλοκής, στα 30 έως 40 δισεκατομμύρια της φοροδιαφυγής, στα πολλά δισεκατομμύρια της σπατάλης».

Δεν υπάρχουν σχόλια: