16.9.12

"Εχω ένα άρρωστο παιδί, που δεν μπορώ άλλο να το φροντίζω"...



Δείτε ένα απόσπασμα από την επιστολή στον ανακριτή...

Γράμμα στον ανακριτή Μάλλη, έστειλε η 73χρονη μητέρα της Βίκυς Σταμάτη, Γεωργία, η οποία έχει επιφορτιστει την φροντίδα του 5,5χρονου εγγονού της, μετά την προφυλάκιση τόσο του Άκη Τσοχατζόπουλου, όσο και της κόρης της.
Διαβάστε το.. γράμμα, το οποίο δημοσιεύθει το "Εθνος της Κυριακής": "Κύριε ανακριτά. Ζω με τον σύζυγό μου εδώ και 73 χρόνια στο ορεινό χωριό της Φθιώτιδας, στο Ζέλι. Εργαστήκαμε και οι δύο σκληρά και τίμια, κάτω από δύσκολες συνθήκες και σκληρές εποχές για όλη την Ελλάδα. Μεγαλώσαμε τα δυο παιδιά μας, τον Παναγιώτη και τη Βασιλική, με αρχές και αξίες. Τους μάθαμε να είναι έντιμοι και αξιοπρεπείς.

Ευθύνομαι για όλα τα δεινά. Σήμερα η κόρη μου βρίσκεται φυλακισμένη για ένα έγκλημα που εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει, αλλά ούτε και η ίδια.

Από ό,τι ακούω και βλέπω στην τηλεόραση, είμαι υπεύθυνη εγώ και όλη η οικογένειά μου για όλη τη φτώχεια της χώρας.

Μπαίνουν στο σπίτι μου με τις κάμερες, τρομάζοντας εμένα και τον άτυχο εγγονό μου.

Κανένας δεν μας προστάτευσε. Εγώ είμαι άρρωστη, πάσχω από σαρκοείδωση λένε οι γιατροί και μπορεί ανά πάσα στιγμή να πεθάνω. Εχω ένα τεράστιο φορτίο.

Εχω ένα άρρωστο παιδί, που δεν μπορώ άλλο να το φροντίζω, αλλά και δεν μπορώ να το παρατήσω. Εχει προσκολληθεί πάνω μου και φοβάμαι μήπως το αφήσω και εγώ. Κλαίει το βράδυ και μου λέει ότι θέλει να πεθάνει! Το ίδιο μου λέει συνέχεια και η μάνα του στο τηλέφωνο. Οτι θα αυτοκτονήσει.

Θέλω πολύ να σας παρακαλέσω, αν αυτό που λέτε εσείς δικαιοσύνη, έχει ανθρωπιά και πρέπει να έχει, δώστε σ' αυτό το παιδί τη μάνα του να ασχοληθεί η ίδια μαζί του, μέχρι να γίνει η δίκη.

Εγώ δεν αντέχω άλλο, σας ευχαριστώ".

Σταμάτη Γεωργία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: