27.9.12

Μεϊμαράκης: Γιατί ρε Προκόπη πήγες και έγλειφες τον Χατζηνικολάου σήμερα;...



Παυλόπουλος: Εγώ δεν γλείφω κανέναν και δεν με αφορά...
Φραστικό επεισόδιο σημειώθηκε μεταξύ του προέδρου της Βουλής και του βουλευτή της ΝΔ, λίγες ώρες μετά τη συνέντευξη του δεύτερου στον realfm 97,8 και τον Νίκο Χατζηνικολάου.

Μεϊμαράκης: Γιατί ρε Προκόπη πήγες και έγλειφες τον Χατζηνικολάου σήμερα;

Παυλόπουλος: Πώς κατάλαβες ότι.. έγλειφα τον Χατζηνικολάου;

Μεϊμαράκης: Μου το είπαν. Εσύ δεν έλεγες για το εκρηκτικό του χαρακτήρα μου;

Παυλόπουλος
: Και από αυτό που είπα για το εκρηκτικό του χαρακτήρα σου κατάλαβες ότι έγλειφα τον Χατζηνικολάου;

Μεϊμαράκης: Να ξέρεις ότι όποιος γλείφει τον Χατζηνικολάου είναι απέναντι μου

Παυλόπουλος:
Εγώ δεν γλείφω κανέναν και δεν με αφορά.

real.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: