24.1.12

Η διαγραφή Energa και Hellas Power έστειλε 200.000 καταναλωτές στη ΔΕΗ...


Η αδυναμία αποπληρωμής των χρεών προς ΔΕΣΜΗΕ και ΔΕΗ οδήγησε τις εταιρείες Energa και την Hellas Power να διαγραφούν από τα σχετικά μητρώα.
Οι δύο εταιρείες χρωστούσαν 120 εκατ. ευρώ προς τον ΔΕΣΜΗΕ και περίπου 70 εκατ. ευρώ προς την ΔΕΗ και δεν...
κατάφεραν να εξοφλήσουν τις οφειλές τους στο χρονικό διάστημα που είχαν εγγυηθεί ότι θα πληρώσουν.



Τονίζεται βέβαια ότι τα ποσά αυτά εισπραχθεί από τους πελάτες τους μέσω του τέλους ΑΠΕ και των χρεώσεων για τα δίκτυα και τις Υποχρεώσεις Κοινής Ωφελείας.



Υπενθυμίζεται ότι οι δύο εταιρείες εξυπηρετούσαν περίπου 200.000 καταναλωτές, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται γνωστές εμπορικές αλυσίδες, υποκαταστήματα τραπεζών, νοσοκομεία, επιχειρήσεις καθώς και νοικοκυριά με μεγάλες καταναλώσεις.



Οι εξελίξεις έστειλαν τους πελάτες των εταιρειών να εξυπηρετηθούν - από τα μεσάνυχτα Τρίτης προς Τετάρτη- από τη ΔΕΗ, ενώ μέσα σε τρεις μήνες θα πρέπει να επιλέξουν προμηθευτή της αρεσκείας τους, ώστε να υπογράψουν τη σχετική σύμβαση.



Η ΔΕΗ άνοιξε έναν δίαυλο επικοινωνίας μέσω ειδικής τηλεφωνικής γραμμής (214-214-2000) από την οποία οι πελάτες θα εξυπηρετηθούν για τυχόν απορίες ή ερωτήσεις.



Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση:


"Σε συνέχεια της σημερινής ανακοίνωσης της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας (ΡΑΕ) και του Διαχειριστή του Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΣΜΗΕ), με την οποία γνωστοποιήθηκε η διαγραφή δύο συγκεκριμένων εταιρειών προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας από το Μητρώο Συμμετεχόντων της Αγοράς, η ΔΕΗ Α.Ε. ενημερώνει τους πελάτες των υπόψη εταιρειών για τα ακόλουθα:



• Η ΔΕΗ, σύμφωνα με το ν. 4001/2011 άρθρο 57, αναλαμβάνει από ώρα 00:01 της Τετάρτης 25/1/2012 την προμήθεια των καταναλωτών αυτών με ηλεκτρική ενέργεια, ως Προμηθευτής Τελευταίου Καταφυγίου.



• Οι καταναλωτές αυτοί θα συνεχίσουν να έχουν αδιάλειπτη τροφοδότηση με ηλεκτρικό ρεύμα και δεν κινδυνεύουν με διακοπή της ηλεκτροδότησης.



• Επίσης, δεν χρειάζεται να προβούν άμεσα σε οποιαδήποτε ενέργεια.



• Σύμφωνα με τις προβλέψεις του ν.4001/2011, παρέχεται χρονικό διάστημα μέχρι τρεις (3) μήνες, προκειμένου οι καταναλωτές αυτοί να επιλέξουν τον Προμηθευτή της αρεσκείας τους, συμπεριλαμβανομένης και της ΔΕΗ, και να προβούν σε σύναψη σχετικής σύμβασης.



• Για το παραπάνω διάστημα, οι υπόψη καταναλωτές τιμολογούνται, όπως ορίζει ο νόμος, με τα αντίστοιχα δημοσιευμένα τιμολόγια της ΔΕΗ.



Η ΔΕΗ, αντιλαμβανόμενη την εύλογη ανησυχία των πιο πάνω καταναλωτών, για διευκόλυνσή τους και πληρέστερη ενημέρωση, έχει ήδη θέσει σε λειτουργία την ειδική τηλεφωνική γραμμή: 214-214-2000 (ώρες λειτουργίας Δευτέρα – Κυριακή, 08:00 – 20:00)"...
www.dealnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: