7.1.12

«Τυχερός στον Ολυμπιακό»...


Ο Σουηδός αμυντικός μίλησε στην εφημερίδα «Real Sports» και αφού τόνισε πως πρωταρχικός στόχος είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος, εξέφρασε την πίστη του για... μία καλή πορεία στο Europa League.

Τόνισε πως νιώθει πολύ τυχερός, που αγωνίζεται σε ένα τόσο μεγάλο σύλλογο όσο ο Ολυμπιακός, ενώ επεσήμανε πως θα ήταν ευτυχισμένος αν έκλεινε την καριέρα του στην ομάδα του Πειραιά.

Αναφέρθηκε επίσης στις εξαιρετικές εμφανίσεις του Ολυμπιακού στο Champions League και στον τρόπο, που αποκλείστηκε από τους «16» του θεσμού και σχολίασε τα ματς με τη Ρούμπιν Καζάν.

Αποσπάσματα από την συνέντευξη του Όλοφ Μέλμπεργκ:

Για τα συναισθήματα μετά το ματς με την Άρσεναλ, αν θεωρεί άδικο τον αποκλεισμό από το Champions League και την φετινή ευρωπαϊκή πορεία, ο άσος του Ολυμπιακού δήλωσε: «Ήταν περίεργο γιατί εκείνη τη στιγμή δεν είχε επιβεβαιωθεί τι είχε συμβεί. Υπήρχε μια... έκρηξη χαράς, αλλά μετά δεν ήξερα τι να πιστέψω. Υπήρχε απογοήτευση από τον τρόπο που μείναμε εκτός. Τα πήγαμε περίφημα και το αξίζαμε. Ήμασταν καλύτεροι σε όλα τα ματς που δώσαμε, με εξαίρεση ίσως το πρώτο με την Μαρσέιγ στο Καραϊσκάκη, όπου μπορούσαμε όμως να πάρουμε τουλάχιστον την ισοπαλία.

Είναι μικρές οι διαφορές μεταξύ της επιτυχίας και της αποτυχίας. Κάναμε σπουδαία ματς αλλά δεν προκριθήκαμε. Μπορείς να πεις ότι μέρος της ομορφιάς του ποδοσφαίρου.

Από την αρχή ξέραμε ότι θα ήταν δύσκολα. Υπήρχε μεγάλο κενό από το τέλος των επίσημων αγώνων μας. Όμως τα πήγαμε καλά, και στην προετοιμασία δουλέψαμε καλά, ωστόσο με φιλικά δεν προετοιμάζεσαι σωστά για τους επίσημους αγώνες. Μας έλειψαν ένα- δύο επίσημα ματς πριν την Μαρσέιγ».

Για το Europa League και την Ρούμπιν Καζάν: «Πραγματικά δεν ξέρω, είναι μια καινούρια εμπειρία. Θα δούμε τον Φεβρουάριο. Σίγουρα είναι λίγο διαφορετικό. Εμείς όμως θέλουμε να πάμε μακριά και θα πρέπει πρώτα να αποκλείσουμε τον πρώτο μας αντίπαλο, τη Ρούμπιν, και ελπίζουμε να ξεχάσουμε το Champions League.

Είμαστε ήδη στους 32 και προφανώς δεν θα είναι εύκολο. Υπάρχουν τεράστιοι σύλλογοι στη διοργάνωση και δεν θα είναι μεγάλες οι διαφορές με το Champions League. Είμαι σίγουρος πως θα έχουμε δύσκολα ματς.

Την Ρούμπιν για να πω την αλήθεια δεν την γνωρίζω, θα μάθω περισσότερα στη συνέχεια, όταν πλησιάζουν τα ματς. Ξέρω μερικούς παίκτες, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα πρέπει να προετοιμαστούμε κατάλληλα γιατί ειδικά στην έδρα τους θα είναι δύσκολα για μας».

Τι θα διάλεγε μεταξύ πρωταθλήματος και τελικού Europa; «Δύκολο... Σίγουρα το πρωτάθλημα είναι κάτι πολύ σημαντικό για μας, συνεπώς το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό είναι να απαντήσω το πρωτάθλημα. Προφανώς όμως παίζει ρόλο και η διαδρομή, οπότε αν για παράδειγμα στην πορεία αποκλείσουμε την Μάντσεστερ Σίτι και την Μάτσεστερ Γιουνάιτεντ (γελάει) τότε μάλλον θα διαλέξω τον τελικό του Europa League. Το επίτευγμά μας θα είχε μεγάλη απήχηση στην Ευρώπη και θα προκαλούσαμε τεράστια κουβέντα. Πράγμα πολύ σημαντικό για τον σύλλογο.

Και οι φετινές μας εμφανίσεις έχουν ήδη συζητηθεί. Συμπαίκτες μου από την Εθνική Σουηδίας και δημοσιογράφοι μου τηλεφωνούσαν και μου έλεγαν: Σε πόσο σπουδαία ομάδα παίζεις! Δεν βλέπουν το ελληνικό πρωτάθλημα και τους έκανε εντύπωση πως παίξαμε στο Λονδίνο, στη Μασσαλία και στη Γερμανία».

Για το ελληνικό πρωτάθλημα και τον βασικό διεκδικητή του τίτλου Παναθηναϊκό, τόνισε: «Δεν έχω δει πολλά παιχνίδια του Παναθηναϊκού φέτος, η πιο καθαρή εικόνα μου είναι από το μεταξύ μας παιχνίδι. Σίγουρα το ότι κερδίζουν και μένουν κοντά μας είναι σημαντικό. Νίκησαν ΠΑΟΚ και ΑΕΚ, ενώ παλιότερα έχαναν βαθμούς από τις λεγόμενες μικρές ομάδες, κάτι που δεν κάνει φέτος στον ίδιο βαθμό. Επομένως, τα ντέρμπι θα έχουν μεγάλη σημασία φέτος».

Για τον Σουηδό τερματοφύλακα Ίζακσον που φέρεται να ενδιαφέρει μεταξύ άλλων τον Ολυμπιακό, σχολίασε: «Για να πω την αλήθεια δεν έχω μιλήσει μαζί του εδώ και καιρό. Προφανώς είναι καλός τερματοφύλακας. Τα έχει πάει πολύ καλά στην Εθνική τα τελευταία 2 χρόνια ειδικά, και στα προκριματικά ήταν ένας από τους καλύτερους παίκτες μας. Έχει εμπειρία, είναι καλός τερματοφύλακας. Εφόσον η εμπειρία μου εδώ είναι πολύ θετική, αν με ρωτήσει θα του έλεγα το ίδιο. Ότι αν είχε την ευκαιρία, θα ερχόταν σε έναν πραγματικά μεγάλο σύλλογο».

Ο Μέλμπεργκ αναφέρθηκε και σε αυτά που τον κρατάνε σε εγρήγορση και παρουσιάζεται σε κάθε ματς ορεξάτος, παρά τα 34 χρόνια του: «Το κίνητρό μου είναι να παίζω ποδόσφαιρο. Το απολαμβάνω. Πλέον δεν έχω στόχους να πάω σε εκείνη την ομάδα ή εκείνο το πρωτάθλημα. Θέλω μόνο να είμαι στον Ολυμπιακό και την Εθνική μου και να παίζω καλά. Έτσι είμαι γεμάτος και απολαμβάνω όσα ζω.

Όταν είσαι νεότερος είναι δύσκολο να το κάνεις αυτό, γιατί πρέπει συνέχεια να αποδεικνύεις πράγματα στον εαυτό σου, στον εκάστοτε προπονητή σου, στον σύλλογό σου ή την Εθνική και τον κόσμο. Εγώ κάνω απλά το καλύτερο που μπορώ για την ομάδα, τους συμπαίκτες μου και τον κόσμο. Είμαι αρκετά τυχερός που παίζω σε έναν μεγάλο σύλλογο σαν τον Ολυμπιακό, με σπουδαίους οπαδούς και θέληση για νίκες και τίτλους συνεχώς.

Έχω παίξει στην Γιουβέντους, χρόνια στην Άστον Βίλα, στην Εθνική μου ομάδα. Συνεπώς δεν έχω κάτι άλλο να ζητήσω πλέον, έχω όλα αυτά πίσω μου και αισθάνομαι ευτυχισμένος απολαμβάνοντας το ποδόσφαιρο σε αυτόν τον μεγάλο σύλλογο κερδίζοντας τίτλους και παίζοντας στο Champions League.

Όταν μιλάω με νεαρούς παίκτες προσπαθώ να τους δώσω να καταλάβουν πόσο τυχεροί είναι. Είναι ωραίο το συναίσθημα να ξέρεις ότι έκανες το καλύτερο που μπορούσες, ακόμη κι αν δεν έκανες το καλύτερό σου ματς, ή αν έκανες λάθη. Να αφήνεις τα πάντα για 90' και να δίνεις το 100% κάθε φορά. Καταλαβαίνω όμως ότι δεν είναι εύκολο για τους νεότερους, όπως δεν ήταν και για μένα, με όλους τους σκάουτερ να τους παρακολουθούν, να τους λένε για ομαδες και διάφορα άλλα. Εγώ δεν τα έχω αυτά πια».

Για το ήσυχο πρόσωπο που δείχνει εκτός αγώνων και το δυναμικό στο γήπεδο, εξηγεί: «Δεν είμαι και τόσο ήσυχος και ευγενικός εκτός γηπέδου (γελάει)... απλώς μου αρέσει το ποδόσφαιρο και όταν μπαίνω στο γήπεδο σκέφτομαι μόνο την ομάδα και το παιχνίδι. Τα δίνω όλα. Είμαι συγκεντρωμένος. Θέλω να κερδίζω και να κάνω το καλύτερο που μπορώ. Όταν θες κάτι τόσο πολύ, είναι πιθανό να χάνεις την ψυχραιμία σου...»

Τέλος, για το γεγονός ότι πλησιάζει στην δύση της καριέρας του και αν θα κρεμάσει τα παπούτσια του στον Ολυμπιακό, καταλήγει: «Όπως είπα προσπαθώ να απολαύσω κάθε στιγμή, και η στιγμή είναι με τον Ολυμπιακό. Το τέλος της καριέρας μου φτάνει, αν και δεν ξέρω πότε ακριβώς θα είναι αυτό. Αν θέλουν (όπως ακούγεται) να μιλήσουμε για να νέο συμβόλαιο, και γίνει πρόταση, τότε θα σημαίνει πως έχω κάνει κάτι καλό εδώ. Μόνο χαρούμενος μπορώ να είμαι γι' αυτό. Φυσικά και είμαι ανοιχτός σε συζητήσεις, ωστόσο για την ώρα θέλω να το απολαύσω και να ζήσω το ευρωπαϊκό του καλοκαιριού. Μετά θα πάρω τα πράγματα όπως έρχονται...»
woop.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: