14.1.12

Ελιγμός Βενιζέλου: Δεν θα είμαι υποψήφιος...


"Δεν μπορώ να συυνεχίσω με αυτούς τους ρυθμούς", είπε πριν απο λίγο ο Βενιζέλος...
Και συγκεκριμένα:
Προτεραιότητά μου είναι να στηρίξω τον Λουκά Παπαδήμο. Εγώ είχα πει πως θα έμενα μόνο ως εντολοδόχος της Κ.Ο. ΠΑΣΟΚ! Το ξέρει ο Γιώργος Παπανδρέου, το ξέρει και ο... πρωθυπουργός!

Το ΠΑΣΟΚ πρέπει να εκπροσωπείται. Το είχα πει από την πρώτη στιγμή! Καταλύεται και ακυρώνεται η προεκλογική περίοδος δύο μηνών στο ΠΑΣΟΚ. Άλλα λέμε και άλλα κάνουμε! Πρέπει να εναρμονιστεί το χρονοδιάγραμμα του ΠΑΣΟΚ με αυτό της κυβέρνησης. Θέλετε μετά; Ναι, δεν έχω πρόβλημα (γελώντας). Έχω ακούσει ότι ο Γιώργος θα μου έδινε το δακτυλίδι από το Σημίτη. Ότι είχα συμφωνήσει για τη δυαρχία. Μην πάμε όμως σε πολυαρχία! Να είμαστε συνεπείς. Πρέπει να έχουμε συμφωνήσει για την αξιοπιστία της χώρας.

Άρα εγώ δεν μπορώ να παρακολουθήσω τους εσωτερικούς ρυθμιούς του ΠΑΣΟΚ! Είμαι παρών, δεν μπορώ όμως να συνεχίσω με αυτούς τους ρυθμούς.

Εάν κερδίσουμε με την δανειακή σύμβαση, τότε θα έχουμε πετύχει θρίαμβο. Εάν χάσουμε τότε θα χαθούμε....

Δεν υπάρχουν σχόλια: