2.1.12

Στον ΣΚΑΪ μετακομίζει ο ...άνθρωπος της διπλανής πόρτας ...


Θα αναλάβει πρωινή εκπομπή το Σαββατοκύριακο...
Στη συχνότητα του ΣΚΑΪ θα βρίσκεται από τα μέσα Ιανουαρίου ο Γιώργος Αυτιάς καθώς η συνάντηση που είχε με υψηλόβαθμο στέλεχος του καναλιού κατέληξε σε συμφωνία για εκπομπή που θα μεταδίδεται κάθε... Σαββατοκύριακο από τις 7 έως τις 10:30 το πρωί.

Ο γνωστός δημοσιογράφος της πρωινής ζώνης, σύμφωνα με δημοσίευμα της «Espresso», επιβεβαίωσε τη συμφωνία και δήλωσε: «Αυτό που με ευχαριστεί είναι ότι στον ΣΚΑΪ θα έχω υψηλής τεχνολογίας μηχανική υποστήριξη, η οποία θα μου δίνει τη δυνατότητα της γρήγορης και πολλαπλής εναλλαγής εικόνων και θεμάτων. Κατά τα τρία τέταρτα της εκπομπής θα είμαι όρθιος, ενημερώνοντας τους τηλεθεατές για όσα έχουν συμβεί τις προηγούμενες ημέρες αλλά και τις επόμενες».

Περιγράφοντας το πώς αισθάνεται για το ξεκίνημα της καινούργιας εκπομπή στη νέα τηλεοπτική του στέγη, λέει «έχω αγωνία για το καινούργιο ξεκίνημα. Αλίμονο αν δεν είχα, γιατί δεν είμαι καβαλημένος. Αρνήθηκα τον τίτλο του “βασιλιά της ενημέρωσης”, ενώ κάποιοι άλλοι μένουν κολλημένοι σε αυτούς. Εγώ θέλω να είμαι ο άνθρωπος της διπλανής πόρτας για τους τηλεθεατές».

Δεν υπάρχουν σχόλια: