25.1.12

Η Λούκα καταγγέλλει το Ντερμπεντέρη...

"Διαστρέβλωσαν σκόπιμα τα όσα είπα για το μνημόνιο" ...
"Μακρυά από εμένα, ότι δεν ήξερα τι ψήφιζα. Και ήξερα για το μνημόνιο και το είχα μελετήσει..." είπε εξοργισμένη σήμερα η Λούκα Κατσέλη σχολιάζοντας το χθεσινό ντόρο που δημιουργήθηκε για το ποιός είχε και ποιός δεν είχε διαβάσει το μνημόνιο.

Όπως είπε....

«Πρέπει να ομολογήσω ότι από χτες έχω εξοργιστεί με τη διαστρέβλωση, τουλάχιστον και δικών μου λεγόμενων, όσων είπα στην εκπομπή του κ. Πρετεντέρη... Υπάρχει σήμερα μια εσκεμμένη παραποίηση. Πρέπει να την προσέξουμε, διότι είπα ακριβώς το αντίθετο από αυτό που μου αποδίδεται. Μακρυά από εμένα, ότι δεν ήξερα τι ψήφιζα. Και ήξερα για το μνημόνιο και το είχα μελετήσει... Αυτό που περιέγραψα ήταν ότι οι ο χρόνος που είχαμε στη διάθεσή μας εκείνες τις ημέρες του Μαΐου ήταν πολύ μικρός, οι διαπραγματεύσεις ήταν εξαντλητικές και πολύ σύντομες και δεν είχες και τα εργαλεία να κάνεις τίποτα διαφορετικό. Και ας μην ξεχνάμε ότι ο Ευρωπαϊκός Μηχανισμός Στήριξης είχε στηθεί μερικές εβδομάδες πριν» .

Ο Ντερμπεντέρης, παρά το γεγονός ότι είχε ακούσει ο ίδιος στην εκπομπή του τη Δευτέρα, τα όσα είχε πει η Κατσέλη, και χθες και σήμερα στο δελτίο συνέχιζε σκόπιμα να παραποιεί τα λόγια της, να την ειρωνεύεται και να την εντάσσει στο "κλίμα Χρυσοχοίδη" ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: