7.1.12

Πόσο βλάκας μπορεί να είσαι κύριε Σαλαγιάννη?...


email αναγνώστη

Εννοώ βλαξ, πολιτικά. Και έχω δικαίωμα να το πω και να σας κρίνω γιατί είμαι εκ γενετής ΠΑΣΟΚ.
Ίσως δε και πιο ΠΑΣΟΚ από εσάς. Γιατί εγώ δε κέρδισα τίποτα απ' αυτό το κόμμα που ψήφιζα και θα συνεχίζω να το ψηφίζω με όσους Σαλαγιάννηδες κι αν βλέπω μπροστά μου και... μου προκαλούν εμετό. Αντίθετα με σας που κερδίσατε πολλά, και πάνω απ' όλα τη τιμή να είστε βουλευτής αυτού του κινήματος, που αναμόρφωσε πολιτικά τη χώρα.
Είναι δυνατόν ένας βουλευτής του ΠΑΣΟΚ σήμερα και μέσα σ' αυτό το δυσάρεστο κλίμα των ημερών να βγαίνει δεξιά και αριστερά και να λέει πως κινδυνεύει το κόμμα να διασπαστεί? Υπάρχει μεγαλύτερη πολιτική ανοησία απ' αυτό? Αν σε είχα ψηφίσει - ψηφίζω σ' άλλη περιφέρεια - κύριε Σαλαγιάννη θα ντρεπόμουν γι' αυτό .

Π. Οικονόμου
(καμία σχέση με τον Παντελή)

Δεν υπάρχουν σχόλια: