19.1.12

Μάκης Σεριάτος: Το «χρυσό παιδί» της διαφήμισης...

... που φέσωσε με 18 εκατ. ευρώ τα media! ...
Μικρός, στο δημοτικό, ήθελε να γίνει οδηγός νταλίκας κι αργότερα ναυτικός. Σπούδασε ζωγραφική και ψυχολογία, αλλά η τύχη (ή η ατυχία) το’ φερε να ασχοληθεί με τη διαφήμιση. Ο Μάκης Σεριάτος, το αγαπημένο παιδί των media στον χώρο της διαφήμισης, αποτελεί πλέον τη νέα «βόμβα» στον χώρο της διαφήμισης, με απρόβλεπτες συνέπειες για τα...

Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

Οι επιταγές της εταιρείας του, της ASHLEY & HOLMES, έχουν αρχίσει να «κοκκινίζουν» και η αγορά νοιώθει ιλίγγους.

Ο δαιμόνιος (ως Κεφαλλονίτης) διαφημιστής, έχει υπάρξει ένα από τα πολύ αγαπημένα παιδιά των media, αν όχι το πιο αγαπημένο. Ο λόγος είναι απλός και λέγεται προαγορά χρόνου. Τον όρο έκανε διάσημο στην αγορά ο Κώστας Γιαννίκος του Alter, αλλά πρέπει να τονίσουμε ότι παρά τη στενή σχέση που υπήρξε κατά καιρούς, η ASHLEY δεν κατέρρευσε από τις τοξικές επιταγές του καναλιού του Μπουρναζίου.

Κατά καιρούς, ο Σεριάτος υπήρξε ο επίσημος διαφημιστής του Alpha του Κοντομηνά, του (πρώτου) ΣΚΑΙ του Αλαφούζου, του Alter του Αθανασούλη, του Alter του Γιαννίκου, του ΑΝΤ1 και άλλων πολλών μέσων, φτάνοντας μέχρι προσφάτως στον διαδικτυακό όμιλο του Γιαννακόπουλου.

Στα πάρτι του Σεριάτου, στην πολυτελή κατοικία στο Κεφαλάρι, λένε ότι έβλεπες και καναλάρχες και επιχειρηματίες και πολιτικούς και μεγαλοδημοσιογράφους.

Διαχειριζόταν βλέπετε, μεγάλους διαφημιστικούς λογαριασμούς. Το «μπαμ» για την πορεία ανόδου, το έκανε το 1996, όταν ξεκίνησε η συνεργασία του με το McCANN WORLDGROUP. Επί κυβερνήσεων Σημίτη, διαχειρίστηκε τον λογαριασμό του ΟΤΕ, έχοντας άριστες σχέσεις- σύμφωνα με τις πληροφορίες- με τους Τάσο Μαντέλη και Γιώργο Σκαρπέλη. Ακολούθησαν τράπεζες, αυτοκίνητα, η Coca Cola, και κρατικές καμπάνιες- πολλές κρατικές καμπάνιες..

Με τη McCANN τα έσπασε και δημιούργησε το Ashley Worldgroup τον πρώτο ελληνικό πολυεθνικό Όμιλο Ολοκληρωμένης Επικοινωνίας στη N.A. Ευρώπη. Περιλάμβανε τις εταιρείες Ashley & Holmes, Le Spot Productions, United Media, Politics, Zenteam και Alco. Διέθετε 13 συνεργαζόμενα γραφεία σε Αθήνα, Βιέννη, Βουκουρέστι, Σόφια, Τίρανα, Σκόπια, Κόσοβο, Λεμεσό, Σαράγεβο, Βελιγράδι, Λουμπλιάνα, Ζάγκρεμπ και Λοτζ.

Manager of the year 2005, ο Σεριάτος έμενε πλέον σε μια από τις ακριβότερες περιοχές της Αθήνας, το Κεφαλάρι, σε ιδιόκτητη μονοκατοικία, είχε σκάφη και Καγιέν, οδηγούς και σωματοφύλακες, στρατιά σεκιουριτάδων έξω από τα γραφεία της εταιρείας στην Παπανικολή στο Χαλάνδρι. Παντρεμένος με τη δημοσιογράφο Αλεξάνδρα Καπελετζή, διατηρούσε και πολλές φιλίες στον χώρο του τύπου.

Κατά καιρούς, συνεργάστηκε με πολλές διαφημιστικές εταιρείες. Λόγου χάρη, άρχισε να συνεργάζεται με την «Καραμέλα» της Αγάπης Βαρδινογιάννη, λίγο πριν το ΠΑΣΟΚ χάσει το 2004 την εξουσία.
Στα χρόνια της ΝΔ, ο Σεριάτος δεν ήταν αυτός που ήταν επί Σημίτη, αλλά δεν έπεσε και στη μαύρη φτώχεια. Τους λογαριασμούς του, παρά τις κακές σχέσεις με τον Ρουσόπουλο, έβρισκε τρόπο και τους έπαιρνε. Η εταιρεία όμως, είχε αρχίσει να πέφτει.

Η αγορά θεώρησε ότι η είσοδος του Ρέστη στην ASHLEY θα έφερνε την επιστροφή του Σεριάτου στις κορυφαίες θέσεις της διαφήμισης. Όμως ήταν μια σχέση που δεν μακροημέρευσε. Ή τουλάχιστον, όχι όσο θα ήθελε ο Σεριάτος. Στα τελευταία, έγινε προσπάθεια ώστε ο Ρέστης που κατέχει το 33% να αγοράσει και τις υπόλοιπες μετοχές, αλλά αυτή η προσπάθεια δεν απέδωσε καρπούς. Ο εφοπλιστής- λένε, τα έχει πάρει εδώ και καιρό στο κρανίο με τον Σεριάτο και τις κινήσεις του. Έχει διαχωρίσει τη θέση του και αυτή η ρήξη οδήγησε και την ASΗLEY στη σημερινή κατάσταση.

Ο Σεριάτος στο βιογραφικό του δηλώνει ότι «από την αρχή της καριέρας του μέχρι και σήμερα ρισκάρει. Έχει μάθει να κερδίζει αλλά και να χάνει. Είτε έτσι είτε αλλιώς, παραμένει λάτρης του φλερτ με τον κίνδυνο». Αγαπημένο του σλόγκαν ήταν για χρόνια το «nothing impossible» και η ζωή τον επιβεβαίωσε…

Η ASHLEY, όπως αναφέρει το advertising.gr , σύμφωνα με πρόχειρες εκτιμήσεις έχει υποχρεώσεις, που ξεπερνούν τα 18 εκατ. ευρώ προς διάφορους προμηθευτές και συνεργάτες. Όσον δε αφορά τα Μ.Μ.Ε., η κατάσταση διαμορφώνεται ως εξής: περί τα 4 εκατ. ευρώ στο Mega, 3 εκατ. ευρώ στον ΑΝΤΕΝΝΑ, 1,2 εκατ. ευρώ στον ΣΚΑΙ, 1 εκατ. ευρώ στον ΔΟΛ, 800.000 ευρώ στην Καθημερινή, 600.000 ευρώ στον Πήγασο και ακολουθούν το «Πρώτο Θέμα» η «Real News» και πολλοί άλλοι…


Χριστίνα Αναστασίου

newpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: