30.7.10

Πτυχιούχος η Τριγώνη...

Η παρ' ολίγον κυρία Αλιάγα και δι' ολίγων (ημερών) κυρία Αγαδάκου κατέρριψε τις συκοφαντίες.

Δεν...

...είναι μαϊμού το πτυχίο της οδοντιατρικής που κατέχει. Είναι επαγγελματίας με πανεπιστημιακή βούλα.

Αναστάτωσε τον κόσμο η Τριγώνη. Μέχρι και μήνυση κατέθεσε στο Ηλεκτρονικό Έγκλημα εναντίον του πρώην πεθερού της. Ο δε δικηγόρος της εξέδωσε δελτίο τύπου στο οποίο αναφέρει τα εξής:
"Αθήνα, 29 Ιουλίου 2010
Μετά τη μεγάλη δημοσιότητα που έχει πάρει τις τελευταίες ημέρες το θέμα του διαζυγίου της εντολέως μου Παναγιώτας Τριγώνη με τον εν διαστάσει σύζυγό της κ. Λάζαρο Αγαδάκο, σας ενημερώνω ότι την υπόθεση χειρίζεται το δικηγορικό μου γραφείο που εδρεύει στη Γλυφάδα, οδός Γρ. Λαμπράκη, αρ. 16α.

Κατόπιν ρητής παρακλήσεως της εντολέως μου κ. Παναγιώτας Τριγώνη παρακαλώ εφεξής να μην αναπαράγετε δυσφημιστικά και συκοφαντικά σχόλια, καθ' οιονδήποτε έντυπο και ηλεκτρονικό τρόπο, που αφορούν ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα και ειδικότερα για την επαγγελματική οντότητα και δραστηριότητα της ανωτέρω εντολέως μου.

Η εντολέας μου είναι πτυχιούχος οδοντίατρος και το πτυχίο της έχει κατατεθεί ενώπιον της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών, μαζί με μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση.

Επί των ανωτέρω δε πρόσφατων άκρως συκοφαντικών και δυσφημιστικών σχολίων περί του αντιθέτου, έχει επιληφθεί η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και η Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών. Παράλληλα έχει προσφύγει νομίμως στα αστικά δικαστήρια."

Δεν υπάρχουν σχόλια: